- Care este programul de lucru al magazinului?
Telefonic: Luni-Vineri, 08:00-18:00;
Chat: Luni-Vineri, 08:00-18:00;
Ridicari comenzi: Luni-Vineri, 09:00-18:00.
Inapoi
- Trebuie sa am cont ca sa comand de pe AtelierulTau.ro?
Daca faci comanda prin telefon NU ai nevoie de cont ca sa comanzi produse de pe AtelierulTau.ro.
Un cont vine insa la pachet cu unele beneficii, cum ar fi: acces la toate detaliile legate de istoricul comenzilor plasate, modificare adresa de livrare, abonare la newsletter, dezabonare de la newsletter etc. Principalul avantaj al crearii unui cont pe site-ul AtelierulTau.ro este ca poti comanda oricand, la orice ora, chiar si in weekend.
Inapoi
- Nu reusesc sa ma autentific in cont. Cum procedez?
In primul rand asigura-te ca ai scris corect adresa de e-mail si parola. In cazul in care nu te poti autentifica in cont cel mai probabil parola folosita este gresita. Cel mai simpu este sa dai click pe linkul "Ai uitat parola? Click aici pentru a o recupera", sa introduci e-mail-ul cu care te-ai inregistrat, iar sistemul va genera automat o noua parola pe care o vei primi pe adresa de e-mail pe care ai folosit-o la crearea contului.
Inapoi
- De ce este important sa ma abonez la Newsletter?
Iti recomandam sa te abonezi la Newsletter ca sa fii la curent cu promotiile pe care le avem, majoritatea produselor au stoc limitat.
Inapoi
- Nu mai vreau sa primesc Newsletter. Cum procedez?
Ca sa te dezabonezi de la Newsletter trebuie sa apesi butonul „click aici”. Textul complet este „Daca doriti sa va dezabonati click aici” si se afla in partea de jos a e-mail-ului. Este posibil sa dureze un timp pana la reactualizarea bazei de date.
Inapoi
- Cum imi sterg contul?
Pentru a-ti sterge contul este nevoie sa ne trimiti un e-mail pe adresa clienti@atelierultau.ro. Solicitatea ta va fi solutionata in cel mai scurt timp posibil de catre colegii responsabili cu protectia datelor tale.
Inapoi
- Cum fac o comanda?
In acest moment se pot face comenzi:
Telefonic: la numerele de telefon afisate pe site;
In cazul in care toti colegii din departamentul de vanzari sunt ocupati si nu va fi nimeni disponibil in momentul in care ne suni, vei contactat de cineva in cel mai scurt timp posibil. Apelurile telefonice se preiau Luni-Vineri, 08:00-18:00.
E-mail: ne trimiti un e-mail pe comenzi@atelierultau.ro care sa contina urmatoarele informatii: produsele dorite si cantitate, datele de facturare, date complete de livrare, un numar de telefon valid la care sa te contactam pentru confirmarea comenzii;
Online: Comenzile se plaseaza exclusiv pe www.atelierultau.ro. Cauti produsele direct in bara de cautare, navighezi in categoriile de produse din meniul afisat sau din promotiile actuale.
Adaugi produsele in cos, dai click pe cosul de cumparaturi din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii mentionati.
Comenzile online au avantajul ca pot fi plasate la orice ora in orice zi a saptamanii, iar rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii daca aceastea au statusul „in stoc showroom”.
Inapoi
- Cum intru in posesia comenzii?
- Ti-o trimitem prin curier rapid sau transport paletizat, in functie de cantitatea si greutatea produselor comandate. Mai multe detalii
AICI.
Inapoi
- Pot anula sau modifica o comanda?
O comanda poate fi modificata sau anulata DOAR daca nu a fost expediata din depozitul nostru. In cazul in care vrei sa faci modificari sau sa anulezi o comanda, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0374.770.344.
Inapoi
- Cat timp am la dispozitie ca sa ridic comanda de la sediul AtelierulTau.ro?
Produsele sunt rezervate timp de 72 de ore (3 zile lucratoare) de la primirea e-mail-ului care confirma ca poti sa vii sa ridici comanda. Dupa acest termen, este posibil ca pretul produselor sa sufere modificari, la fel si stocul acestora.
Inapoi
- Cate produse pot sa adaug intr-o comanda?
Numar produse=numarul de produse diferite pe care le poti adauga intr-o comanda;
Cantitate produse=numarul de bucati din acelasi produs;
In mod normal nu exista limitare la numarul de produse si la cantitatea acestora. Sunt insa situatii (care nu depind de noi), cea mai frecventa este cea in care produsul comandat de tine se gaseste in cantitate limitata la furnizor. In cazul in care nu putem sa iti expediem cantitatea dorita din comanda vei fi contactat de catre unul dintre colegii nostri din departamentul de vanzari.
Uneori, insa, este mai bine sa faci mai multe comenzi, deoarece termenul de livrare poate varia de la furnizor la furnizor. Citeste cu atentie informatiile de livrare din pagina fiecarui produs pe care il adaugi in cosul de cumparaturi.
Inapoi
- Vreau sa comand piese de schimb. Cum procedez?
In acest moment comercializam piese de schimb
DOAR pentru urmatoarele branduri de scule: Bosch, Makita, HiKOKI/Hitachi, Metabo, DeWalt, Black&Decker.
Piesele de schimb se pot comanda astfel:
Telefonic: 0374.770.345
In momentul in care ne contactezi, te rugam sa ai la indemana produsul/eticheta de pe carcasa produsului (cea in care este mentionat anul de fabricatie si tara de provenienta) pentru care soliciti piese de schimb.
Online: introduci codul produsului in bara de cautare, identifici schita pentru produs (piesele se gasesc sub schita) si adaugi in cos piesele de schimb. In cazul in care nu gasesti schita ne poti trimite un e-mail pe comenzi@atelierultau.ro in care sa mentionezi codul de pe eticheta.
Inapoi
- Pot comanda si din afara tarii?
Nu, comenzile plasate pe site-ul www.atelierultau.ro sunt livrate DOAR pe teritoriul Romaniei.
Inapoi
- Pot comanda din afara tarii la o adresa din Romania?
Da, acest lucru este posibil.
Inapoi
- Pot face precomenzi?
Nu, se pot comanda doar produsele care se gasesc pe site-ul nostru.
Inapoi
- Cum se comanda prin SICAP?
Pentru comenzile efectuate prin platforma de achizitii publice SICAP avem urmatoarea procedura: trimite un e-mail pe adresa sicap@atelierultau.ro care sa contina produsele dorite si cantitatea, inclusiv adresa de livrare si un numar de telefon valid, vom reveni catre tine cu o oferta personalizata.
ATENTIE: preturile de pe site-ul www.atelierultau.ro NU sunt valabile si pentru acest tip de comenzi.
Inapoi
- Nu am primit factura. Cum procedez?
Fii fara griji! Daca ne-ai furnizat o adresa de e-mail valida in momentul in care ai efectuat comanda, ti-am trimis automat un e-mail cu factura in momentul in care comanda a plecat din depozitul nostru, te rugam sa verifici inclusiv in SPAM.
In cazul in care nu ai primit e-mail-ul cu factura, scrie-ne pe clienti@atelierultau.ro si iti vom trimite pe e-mail documentele solicitate.
Inapoi
- Am gresit datele de facturare. Cum procedez?
In cazul in care comanda este deja facturata, modificarea se poate face doar daca este in cadrul aceleiasi luni contabile, deoarece presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi.
Pentru a solicita o refacturare, trimite un e-mail pe adresa office@atelierultau.ro, atat cu datele comenzii initiale, cat si cu datele noi de facturare.
Inapoi
- Poti primi factura pe firma?
Sigur ca da, tot ce ai de facut este sa bifezi „vreau factura pe firma” si sa completezi datele de facturare cerute.
Inapoi
- Cum pot sa platesc?
Cash/Numerar: in momentul in care primesti coletul de la curier (exceptie fac produsele livrate prin transport paletizat).
Card bancar (Visa, MasterCard, Maestro etc): in conditii de maxima siguranta. Dupa ce trimiti comanda vei fi directionat catre pagina PayU pentru introducerea datelor de pe cardul personal. Fii fara griji, nu iti vom cere niciodata codul PIN!. Atentie: daca nu folosesti cardul personal, in cazul in care vrei sa faci un retur/anulezi comanda, banii vor fi returnati in acelasi cont din care ai platit.
ATENTIE: nu se poate plati cu cardul in momentul livrarii produselor de catre curier.
Proforma (in avans prin transfer bancar, in baza unei proforme). In acest caz, ridicarea/livrarea produselor se va face abia dupa ce vor intra banii in cont.
ATENTIE: preturile din comenzile facute cu modalitatea de plata prin proforma sunt valabile timp de 72 de ore (3 zile lucratoare) de la emiterea proformei.
Inapoi
- Pot achita o comanda in rate sau cu card de cumparaturi?
Nu, acest serviciu nu este disponibil.
Inapoi
- Vreau sa imi cumpar o scula electrica noua si sa dau la schimb una veche. Cum procedez?
Nu, acest lucru nu este posibil. AtelierulTau.ro nu participa la programul BuyBack.
Inapoi
- Pot sa inchiriez scule de la AtelierulTau.ro?
Nu, acest lucru nu este posibil.
Inapoi
- Pot plasa comenzi cu plata la curier/ramburs?
Da, aceasta metoda de plata este disponibila in majoritatea cazurilor.
In cazul in care plata ramburs nu este disponibila, vei fi contactat de catre unul dintre colegii nostri din departamentul de vanzari.
Inapoi
- De ce nu pot plasa comenzi cu plata ramburs?
Este posibil ca pentru unele produse sa fie disponibila doar plata cu cardul bancar/proforma, deoarece este vorba despre produse speciale. In acest caz, vei fi contactat de catre unul dintre colegii nostri din departamentul de vanzari.
Inapoi
- Pot modifica modalitatea de plata pentru o comanda deja inregistrata?
Da, in majoritatea cazurilor este posibil acest lucru. Daca te-ai razgandit in legatura cu modalitatea de plata aleasa, te rugam sa suni la unul dintre numerele de telefon afisate pe site.
Inapoi
- Transportul este gratuit?
Pentru comenzile livrate prin curier se percepe o taxa de transport, in functie de greutatea si dimensiunile coletului. Mai multe detalii
AICI.
Inapoi
- Care sunt taxele de transport?
In acest moment avem urmatoarele taxe de transport:
-
livrare prin curier rapid standard/taxa standard: 23.99 lei (tva inclus) per comanda. In cazul in care ai plasat mai multe comenzi acestea NU se pot cumula, iar taxa va fi aplicata pentru fiecare comanda in parte;
-
livrare prin curier rapid agabaritica/transport paletizat. Mai multe detalii
AICI.
Inapoi
- De ce trebuie sa platesc de 2 ori taxa de transport daca vreau sa comand si scule si piese de schimb?
Din pacate, nu iti putem trimite in aceeasi comanda si piese de schimb si scule, deoarece produsele pleaca din depozite separate, iar cumularea produselor in aceeasi comanda nu este posibila.
Inapoi
- Ce inseamna „transport paletizat”?
Gasesti mai multe detalii
AICI.
Inapoi
- Preturile sunt negociabile?
Nu, preturile nu sunt negociabile. Pretul final al produselor este afisat pe site-ul AtelierulTau.ro.
Inapoi
- Cat timp este valabila o cerere de oferta?
O cerere de oferta este valabila timp de 72 de ore (3 zile lucratoare) de la primirea acesteia.
Inapoi
- In cat timp se livreaza comanda?
Timpul de livrare este specificat in pagina fiecarui produs.
In cazul in care vrei sa comanzi produse de la branduri diferite, data de livrare estimata va fi calculata in functie de produsul care are cea mai mare timp de livrare specificat.
Inapoi
- Cum procedez daca nu mi se livreaza comanda la data specificata?
Iti cerem scuze pentru intarziere, ne-am confruntat fie cu un volum foarte mare de comenzi, fie au aparut intarzieri neprevazute de la furnizor/curier. Te asiguram ca toate comenzile sunt la fel de importante pentru noi.
Contacteaza-ne la numarul de telefon 0374.770.344 ca sa gasim impreuna cea mai avantajoasa solutie.
Inapoi
- Cum aflu cand produsele sunt expediate catre mine?
Cand produsele pleaca dintr-unul dintre depozitele AtelierulTau.ro, vei primi o notificare pe e-mail. Acolo iti vom comunica numarul de AWB al coletului ca sa poti urmari livrarea. Vei primi, de asemenea, o notificare prin SMS de la curier cu privire la data si intervalul orar estimativ in care va ajunge la adresa de livrare mentionata.
Daca ai achitat comanda in avans prin proforma/card bancar, SMS-ul primit in ziua livrarii va contine, pe langa intervalul de livrare si numarul de telefon al curierului si un PIN de confirmare, PIN pe care va trebui sa i-l spui curierului in momentul in care iti aduce comanda. Acest PIN inlocuieste semnatura clasica de primire a coletului.
Inapoi
- La ce ora primesc coletul?
Ora de primire a coletului variaza in functie de traseul curierului si poate fi oricand in programul mentionat in SMS-ul primit in ziua in care se va face livrarea. Nu exista optiunea de a alege o anumita ora de livrare a coletului. Cel mai bine este sa contactezi curierul la numarul de telefon primit in SMS si sa stabilesti cu el o ora estimativa de livrare.
Din momentul in care coletul paraseste depozitele noastre nu mai putem influenta cu nimic parcursul lui, aceasta responsabilitate se afla exclusiv la firma de curierat.
Inapoi
- Ce se intampla daca nu sunt la adresa in ziua livrarii?
In ziua livrarii coletului vei primi un SMS de la curier. In cazul in care nu este nimeni la adresa mentionata, te rugam sa contactezi curierul la numarul de telefon din SMS ca sa stabilesti o noua zi de livrare sau un punct de livrare accesibil pentru ambele parti.
Inapoi
- Cum procedez atunci cand primesc coletul?
Este important e sa verifici daca ai primit toate produsele din comanda si starea acestora. In cazul in care lipsesc produse, sunt deteriorate din cauza transportului, te rugam sa ne contactezi in termen de 24 ore, pentru a putea solutiona impreuna problema.
ATENTIE: daca observi ca ambalajul este rupt, cel mai bine este sa refuzi coletul si ne trimiti un e-mail pe clienti@atelierultau.ro.
Inapoi
- Locuiesc intr-o zona greu accesibila. Cum se va face livrarea comenzii?
In cazul in care adresa de livrare mentionata se afla intr-o zona greu accesibila, vei fi contactat de catre curier pentru a-ti comunica o adresa de la care poti ridica coletul, astfel incat sa nu fie percepute taxe suplimentare.
Inapoi
- Am un colet voluminos. Cum procedez?
In cazul in care ai un colet voluminos, livrarea se va face cel mai probabil sub forma de transport paletizat, in functie de dimensiunile si greutatea acestuia. De asemenea, avand in vedere ca firmele de curierat folosesc un singur agent per masina de livrare, este posibil sa fie nevoie de ajutorul tau pentru manevrarea coletului.
Inapoi
- Am primit un colet incomplet. Cum procedez?
Te rugam sa ne trimiti un e-mail pe clienti@atelierultau.ro imediat ce intri in posesia coletului. Avem nevoie de numarul comenzii ca sa putem face verificarile necesare atat la noi cat si la firma de curierat. Nu iti face griji! Vei primi toate produsele comandate.
ATENTIE: In cazul in care nu ne anunti in maximum 24 de ore, cererea ta nu va fi luata in considerare.
Inapoi
- Vreau sa vin sa ridic comanda. Unde este sediul AtelierulTau.ro?
Adresa punctului de ridicare este Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr 41, Sector 5, Bucuresti.
Inapoi
- Este disponibil serviciul "Livrare programata"?
Nu, nu avem disponibil acest serviciu.
Inapoi
- Este disponibil serviciul "Deschiderea coletului la livrare"?
Nu, nu avem disponibil acest serviciu.
Inapoi
- Coletul era sigilat, dar am primit un produs neconform (defect functional/estetic). Cum procedez?
In cazul in care ai primit un produs care nu este 100% functional, trimite-ne un e-mail in cel mult 24 ore, la adresa clienti@atelierultau.ro, in care sa ne specifici numarul comenzii si ce probleme ai identificat. De asemenea, te rugam sa ne atasezi si cateva fotografii relavante cu produsul primit, evidentiind ce lipseste etc.
Inapoi
- Vreau sa schimb un produs dintr-o comanda livrata. Cum procedez?
Schimbul de produse nu este posibil.
Poti insa sa faci retur produsul si dupa ce iti returnam contravaloarea acestuia poti face o comanda care sa contina produsul dorit.
Inapoi
- Vreau sa schimb un produs dintr-o comanda nelivrata. Cum procedez?
Ne contactezi la numarul de telefon 0374.770.344.
Doar in cazul in care comanda nu fost trimisa spre coletare la depozit te putem ajuta cu modificari care tin de adaugare/eliminare produse in/din comanda curenta.
Inapoi
- Am primit alt produs. Cum procedez?
In cazul in care ai primit alt produs, te rugam sa ne trimiti un e-mail pe adresa clienti@atelierultau.ro cu datele comenzii si produsul pe care l-ai primit, ideal ar fi sa ne atasezi si cateva imagini cu produsul.
ATENTIE: In cazul in care nu ne anunti in maximum 24 de ore, cererea ta nu va fi luata in considerare.
Inapoi
- Ce branduri de scule si accesorii gasesc la AtelierulTau.ro?
Poti sa alegi din peste 100 de branduri. Lista completa o gasesti
AICI.
Inapoi
- Cum gasesc un produs in site?
Scrie codul sau denumirea produsului in bara de cautare „cauta un produs...” si apasa ENTER.
In cazul in care cautarea nu returneaza niciun rezultat inseamna ca produsul nu se mai regaseste in lista noastra de produse sau ca ai tastat gresit codul acestuia.
Inapoi
- Ce inseamna pretul RRP din pagina produsului?
RRP (Recommended Retail Price) se refera la Pretul Recomandat de Furnizor.
Inapoi
- Produsele comandate sunt sigilate?
Da, expediem produsele in ambalajul original in care vin de la furnizor.
Exceptie fac produsele Resigilate, caz in care este specificat in pagina fiecarui produs de ce sunt incadrate in aceasta categorie.
Inapoi
- Ce sunt produsele similare?
Produsele similiare sunt produse care fac parte din aceeasi categorie cu cea a produsului pe care intetionezi sa il cumperi.
Sunt produse care au caracteristici comune cu produsul tau, dar pot fi de la branduri diferite, de exemplu.
Inapoi
- Cum aflu daca un produs este in stoc?
In acest moment afisam urmatoarele informatii in pagina produselor de pe site-ul nostru:
In stoc showroom: produsul se afla intr-unul dintre depozitele AtelierulTau.ro si poate fi expediat imediat;
In stoc: produsul poate fi comandat, in pagina fiecarui produs este afisata o data estimata de expediere;
In stoc furnizor: sunt produse speciale, te rugam sa iei legatura cu colegii din departamentul de vanzari pentru a afla o data estimata de expediere;
Ultimul produs in stoc: stocul este critic, mai avem o singura bucata disponibila in depozitele noastre;
Ultimele 3 produse in stoc: stocul este limitat, mai avem doar trei bucati disponibile in depozitele noastre;
Livrabil imediat: produsul se afla intr-unul din depozitele AtelierulTau.ro si poate fi livrat imediat;
Indisponibil: produsul nu se poate comanda momentan, un avem informatii referitoare la o data de livrare de la furnizor.
Inapoi
- Ce inseamna „produs agabaritic”?
Gasesti mai multe detalii
AICI.
Inapoi
- Ce sunt produsele resigilate?
In pagina fiecarui produs este specificat de ce face parte din categoria de produse resigilate: a fost folosit la filmari, ambalajul a fost deteriorat in urma transportului, a fost folosit, lipseste ceva din setul de livrare etc.
Inapoi
- Mi-am comandat un produs din categoria Protectia muncii si am gresit marimea. Cum procedez?
Ne trimiti un e-mail pe clienti@atelierultau.ro si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
ATENTIE: produsul trebuie sa fie NOU, in cazul in care prezinta urme de uzura, nu te mai putem ajuta.
Inapoi
- Vreau sa scriu un review pentru un produs. Cum procedez?
Te incurajam sa povestesti experienta avuta cu produsele achizitionate de pe AtelierulTau.ro, indiferent daca este pozitiv sau negativ. Incearca sa detaliezi cat mai mult motivele pentru care esti/nu esti multumit de produsele comandate pentru a-i ajuta pe cei care sunt interesati de achizitionarea acelui produs.
Inapoi
- Toate produsele beneficiaza de garantie?
Da, detaliile despre garantie se gasesc in pagina fiecarui produs.
Inapoi
- Cat timp este valabila garantia?
Garantia produselor AtelierulTau.ro este in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare.
In pagina fiecarui produs in parte este specificata perioada de garantie. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare date de producator.
Inapoi
- Se poate prelungi garantia unui produs?
Prelungirea de garantie este valabila DOAR pentru unele produse. Pentru detalii, te rugam sa ii contactezi pe colegii din departamentul de vanzari.
Inapoi
- Produsele resigilate beneficiaza de garantie?
Produsele din sectiunea Resigilate beneficiaza de aceleasi drepturi ca produsele noi/sigilate (inclusiv garantie, daca nu este specificat altceva in pagina produsului).
Inapoi
- Nu am primit certificatul de garantie. Cum procedez?
Fii fara griji! In cazul in care nu ai primit e-mail-ul cu factura si certificatul/certificatele de garantie (verifica inclusiv in SPAM), trimite-ne un e-mail pe clienti@atelierultau.ro si iti vom trimite pe e-mail documentele solicitate.
Inapoi
- Am pierdut certificatul de garantie. Cum procedez?
Daca ne-ai furnizat o adresa de e-mail valida in momentul in care ai efectuat comanda, ti-am trimis automat un e-mail cu garantia in momentul in care comanda a plecat din depozitul nostru, te rugam sa verifici inclusiv in SPAM.
In cazul in care ti-am trimis garantia in format fizic, noi nu putem emite duplicate dupa certificatele de garantie, te rugam sa contactezi furnizorul. In mod normal, pierderea certificatului de garantie duce la pierderea acestui beneficiu.
Inapoi
- Vreau sa trimit un produs la service. Cum procedez?
Pe certificatul de garantie este trecut un numar de telefon al furnizorului si centrele de service.
Inapoi
- Vreau sa trimit un produs la service. Pot sa il aduc la sediul AtelierulTau.ro?
Iti recomandam sa trimiti produsul direct la unul dintre centrele de service trecute pe garantie.
Inapoi
- Trebuie sa trimit produsul la service, dar nu am garantia completata cu seria de pe produs. Cum procedez?
In mod normal, este bine sa verifici daca ai garantia completata (daca este trecuta seria de pe masina in campul specific), in momentul in care ai primit produsul. Este nevoie de acest pas, deoarece noi nu desigilam produsele, le trimitem exact asa cum le primim de la furnizori.
Daca nu stii cum se face acest lucru, ne poti contacta la numarul de telefon 0374.770.344.
Inapoi
- Cum aflu daca produsul meu a fost reparat?
Daca produsul a fost trimis direct intr-un service autorizat, trebuie sa discuti direct acolo.
In cazul in care ai trimis produsul la noi si noi l-am trimis catre service, trebuie sa trimiti un e-mail pe clienti@atelierultau.ro.
Inapoi
- Vreau sa fac un retur. Cum procedez?
Primul pas este sa completezi formularul de retur pe care si trimite-l pe clienti@atelierultau.ro.
Cererea ta de retur va fi analizata si vei primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Mai multe detalii gasesti
AICI.
Inapoi
- Sunt si produse pe care nu le pot returna?
Da, produsele din categoria Protectia muncii trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, inclusiv etichetele.
Tot aici intra si produsele speciale pentru care s-a solicitat plata in avans.
Inapoi
- Pot sa returnez un produs folosit?
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
In cazul in care produsul prezinta urme de folosire, uzura, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, lovituri, zgarieturi, socuri mecanice, ne rezervam dreptul de a accepta returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, caz in care vei anuntat inainte sa trimiti produsul catre noi.
Mai multe detalii gasesti
AICI.
Inapoi
- Pot sa fac un retur la sediul AtelierulTau.ro?
Da, daca ai trimis e-mail pe clienti@atelierultau.ro si ai primit acceptul colegilor responsabili cu acest tip de cereri.
Inapoi
- In cat timp pot returna un produs?
In termen de 30 zile lucratoare de la data primirii coletului.
Inapoi
- In cat timp primesc banii inapoi?
Gasesti toate detaliile
AICI.
Inapoi
- Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Acest lucru este posibil DOAR dupa ce iti returnam banii in contul pe care ni-l pui la dispozitie.
Inapoi
- Returul este gratuit?
In cazul in care ne trimiti produsul prin curier, taxa de retur este suportata de catre tine. Mai multe detalii gasesti
AICI.
Inapoi
- Produsele resigilate se pot returna?
Produsele din sectiunea Resigilate beneficiaza de aceleasi drepturi ca produsele noi/sigilate (inclusiv garantie, daca nu este specificat altceva in pagina produsului).
Inapoi
- Pot sa returnez produsul fara sa va anunt inainte?
Nu, trebuie sa trimiti mai intai un e-mail pe clienti@atelierultau.ro si sa astepti raspunsul colegilor din acest departament.
In cazul in care nu respecti pasii mentionati anterior, cererea de retur NU va fi luata in considerare.
Inapoi