Intrebari Frecvente









Rapunsuri:


Inapoi

  • Care este avantajul unei comenzi online?

  • Printre avantajele unei comenzi online amintim:
    -comenzile pot fi inregistrate la orice ora, urmand sa fie procesate in ordinea inregistrarii pe site;
    -puteti alege dintr-o gama imensa de produse;
    -puteti compara si folosi diverse tool-uri online ca sa luati cea mai buna decizie;
    -puteti urmari traseul comenzii efectuate pe AtelierulTau.ro direct din contul de client;
    -nu este nevoie sa va deplasati, puteti face totul din fata calculatorului;
    -aveti cele mai mici preturi pentru ca noi avem costuri reduse pe care le transmitem clientului;
    -puteti beneficia de consultanta specializata online;
    Inapoi

  • La ce numar de telefon sun ca sa fac o comanda?

  • Pentru comenzile telefonice sau pentru alte informatii suplimentare va rugam sa sunati la urmatoarele numere de telefon: 0374.770.344 sau 0374.770.345 in timpului programului de lucru mentionat.
    Totusi, va recomandam sa folositi sistemul de comanda online, este posibil ca operatorii nostri sa fie ocupati. De asemenea, comenzile online au prioritate.
    Inapoi

  • Cum procedez daca am gresit datele de facturare?

  • In cazul in care ati gresit datele de facturare si factura este pe luna in curs va rugam sa sunati la Secretariat la numarul de telefon: 0374.770.350 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: office@atelierultau.ro.
    Inapoi

  • Cum procedez daca nu am primit factura?

  • Toate produsele pleaca de la noi insotite de factura. In cazul in care nu ati primit factura va rugam sa sunati la Secretariat la numarul de telefon: 0374.770.350 sau sa trimiteti un e-mail la adresa: office@atelierultau.ro.
    Inapoi

  • Pot anula sau modifica o comanda?

  • Poate fi modificata doar daca nu a fost inca expediata sunand la unul dintre numerele de telefon: 0374.770.344 sau 0374.770.345.
    Comanda poate fi anulata urmand aceiasi pasi doar daca nu a fost inca expediata. In cazul in care comanda a fost expediata comanda nu mai poate fi modificata sau anulata.
    Inapoi

  • Produsele comandate sunt sigilate?

  • Coletele expediate sunt sigilate. Ele sunt asigurate si nu vor fi desfacute de catre curier.
    Inapoi

  • Cum comand piese de schimb?

  • Piesele de schimb se comanda dupa codul de pe eticheta masinii doar pentru produsele Bosch, Makita, Metabo, Dewalt, Black&Decker si Hitachi.
    Informatii complete despre comenzi piese de schimb gasiti AICI
    Inapoi

  • Ce metode de plata acceptati?

  • Daca doriti livrare prin curier:
    - Cu numerar la curier;
    - In avans prin transfer bancar in baza unei proforme; in acest caz livrarea produselor se va face doar dupa intrarea banilor in cont si confirmarea stocului;
    - In conditii de deplina siguranta puteti plati online cu un card bancar Visa, MasterCard, Maestro etc.

    Daca veniti sa ridicati produsul din showroom:
    - Cu numerar sau cu un card bancar Visa, MasterCard, Maestro etc, in showroom-ul nostru din zona Timpuri Noi
    - In avans prin transfer bancar in baza unei proforme; in acest caz veniti sa ridicati comanda doar dupa intrarea banilor in cont si confirmarea stocului;
    - In conditii de deplina siguranta puteti plati online cu un card bancar Visa, MasterCard, Maestro etc.
    Inapoi

  • Pot achita o comanda in rate sau cu card de cumparaturi?

  • Nu. Din pacate la AtelierulTau.ro nu avem posibilitatea de a accepta plata in rate sau la termen.
    Inapoi

  • Cum intru in posesia comenzii?

  • In mod normal produsele comandate ajung la dumneavoastra prin Curier Rapid. Daca sunteti din Bucuresti puteti opta pentru ridicarea produselor direct de la showroom-ul nostru. Detalii despre showroom gasiti AICI.
    Inapoi

  • Cat timp sunt rezervate produsele comandate cu ridicare din showroom?

  • Produsele pentru care doriti ridicarea din Showroom sunt valabile timp de 3 zile (72 ore) de la primirea e-mail-ului prin care sunteti anuntati ca puteti ridica produsului. In cazul in care nu puteti ajunge in cele 3 zile, va rugam sa contacti un agent. Daca nu faceti acest lucru, este posibil sa anulam comanda si sa nu mai beneficiati de aceleasi conditii (pret, stoc) la noua comanda.
    Inapoi

  • Cat costa transportul?

  • Daca ridicati produsele din showroom nu platiti nicio taxa.
    Daca optati pentru livrarea produselor prin curier, transportul costa 19.99 lei, indiferent de valoarea comenzii.
    Inapoi

  • De ce trebuie sa platesc de 2 ori taxa de transport daca fac o comanda de piese si una de scule?

  • Deoarece depozitul de scule si depozitul de piese nu se afla la aceeasi adresa si produsele se trimit din depozite separate.
    Inapoi

  • In cat timp se livreaza comanda?

  • Timpul de livrare pentru fiecare produs (in functie de metoda de livrare aleasa) este specificat in pagina fiecarui produs sau poate fi comunicat de un operator telefonic la solicitarea dumneavoastra. In cazul unei comenzi formate din mai multe produse, se considera ca timp de livrare al comenzii cel mai lung dintre timpii produselor din comanda.
    Informatiile pe care le furnizam sunt orientative si depind de factori pe care nu ii controlam (curier, starea vremii, furnizori, starea drumurilor, etc)
    Inapoi

  • Cum procedez daca nu mi se livreaza comanda in timpul specificat pe site?

  • Daca coletul nu ajunge la dumneavoastra in timpul specificat va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.
    Inapoi

  • Ce fac daca am primit alt produs decat cel pe care l-am comandat?

  • Va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa clienti@atelierultau.ro si cateva fotografii imediat dupa ce primiti coletul, impreuna cu datele dumneavoastra si cateva detalii ale situatiei.
    Inapoi

  • Imi lipsesc produse din comanda. Cum procedez?

  • Va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa clienti@atelierultau.ro imediat dupa ce primiti coletul, impreuna cu datele dumneavoastra si cateva detalii ale situatiei.
    Inapoi

  • Am primit unul dintre produsele comandate deteriorate. Cum procedez?

  • Va rugam sa trimiteti un e-mail la adresa clienti@atelierultau.ro si cateva fotografii imediat dupa ce primiti coletul, impreuna cu datele dumneavoastra si cateva detalii ale situatiei.
    Inapoi

  • La ce ora o sa primesc coletul?

  • Ora de primire a coletului variaza in functie de traserul curierul si poate fi oricand in programul de lucru al acestuia.
    Nu exista optiunea de a alege o ora preferentiala de livrare a coletului.
    Informatiile pe care le avem despre colet (numar, contact curier, etc) va sunt transmise prin e-mail (asta daca ati furnizat un e-mail valid). Va rugam sa luati legatura cu curierul pentru mai multe detalii despre livrare.
    Odata ce coletul paraseste depozitul nostru nu mai putem influenta cu nimic parcursul lui.
    Inapoi

  • Unde vin sa ridic produsul?

  • Showroom-ul nostru se afla in zona Timpuri Noi. Adresa exacta AICI
    Inapoi

  • Cum aflu daca un produs este pe stoc?

  • Produsele care sunt in depozitul nostru au in pagina produsului specificat -In stoc showroom-.
    De asemenea, la listarea categoriilor aveti optiune de a vizualiza DOAR produsele care sunt in stoc propriu si se livreaza rapid.
    Daca nu va descurcati cu sistemul online, puteti suna la unul dintre telefoanele afisate pentru a discuta cu un agent.
    Inapoi

    ATENTIE
  • De ce apare -In stoc- si vine in 2-3 zile in showroom?

  • O parte din produse sunt in depozitul nostru din zona Timpuri Noi.
    Alte produse sunt in depozite din afara Bucurestiului (chiar si in afara tarii), iar tranzitul produsului de la depozitul partener pana in depozitul nostru dureaza cateva zile.
    Inapoi

  • De ce nu pot sa vin sa ridic acum produsul daca este deja in showroom?

  • Produsele trebuie pregatite (cautate, verificate, intocmire documente) de catre operatorii din depozit, de aceea este necesar sa inregistrati o comanda online inainte sa ridicati un produs. Odata ce comanda este pregatita de ridicare puteti veni sa o ridicati.
    Suplimentar, in timpul scurs din momentul in care ati verificat statusul produsului si pana ajungeti la showroom este posibil ca alt client sa comande produsul, si acesta devine indisponibil
    Inapoi

  • Cum fac prelungirea de garantie?

  • Prelungirea de garantie este valabila pentru unele produse. Pentru a vedea cum se face prelungirea de garantie va rugam sa intrati AICI (in lucru).
    Inapoi

  • Cum pot trimite produsul la service?

  • Pe certificatul de garantie aveti trecut un numar de telefon al furnizorului si centrele de service. Va rugam sa contactati furnizorul intrucat el este cel responsabil de service-ul de garantie.
    Inapoi

  • Pot aduce personal produsul pentru service?

  • Da, dar dureaza mai mult decat daca trimiteti produsul direct la service. Noi putem facem doar preluare si transport de produse pentru service.
    Inapoi

  • Nu am primit certificatul de garantie. Cum procedez?

  • In momentul in care expediem coletele ne asiguram ca am le-am trimis impreuna cu factura si certificatul de garantie.
    Acestea sunt lipite intr-un plic transparent pe exteriorul coletului impreuna cu AWB-ul.
    In cazul in care lipsesc, va rugam sa ne contactati imediat dupa ce primiti coletul (in maximum 2 zile).
    Inapoi

  • Ce fac daca am pierdut certificatul de garantie?

  • Noi nu putem emite duplicate dupa certificatele de garantie, va rugam sa contactati furnizorul.
    In mod normal, pierderea certificatului de garantie duce la pierderea garantiei.
    Inapoi

  • Ce fac daca mi s-a defectat produsul si am primit garantia necompletata (fara serie de pe masina)?

  • Dupa primirea coletului verificati daca seria de pe masina este trecuta pe certificatul de garantie.
    Este nevoie sa faceti acest lucru, deoarece noi nu desigilam produsele, le trimitem exact asa cum le primim de la furnizori.
    Daca seria sau alte elemente nu sunt completate pe certificat, va rugam sa le completati dumneavoastra.
    Daca nu intelegeti cum se face acest lucru va rugam sa ne contactati telefonic si unul dintre agentii nostri va va ajuta.
    Inapoi

  • Produsele resigilate beneficiaza de garantie?

  • Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie, daca nu sunt alte specificatii in pagina produsului.
    Inapoi

  • Toate produsele beneficiaza de garantie?

  • Nu, produsele incadrate ca consumabile nu beneficiaza de garantie. De asemenea, in cadrul produselor sau a setului de livrare consumabilele nu beneficiaza de garantie.
    La piesele de schimb garantia este oferita de service-ul care efectueaza reparatia.
    Inapoi

  • In cat timp pot returna un produs?

  • In termen de 14 zile de la primirea coletului.
    Inapoi

  • Care sunt pasii pentru retur daca nu sunt multumit de produs?

  • Primul pas este sa trimiteti un e-mail la adresa clienti@atelierultau.ro. Mai multe informatii despre retur puteti gasi AICI.
    Inapoi

  • Pot face retur la orice produs cumparat de la AtelierulTau.ro?

  • Da, returul este posibil pentru orice produs, in conditiile legii. Mai multe informatii despre retur puteti gasi AICI.
    Inapoi

  • Produsele resigilate beneficiaza de dreptul la retur?

  • Da.
    Inapoi

  • In cat timp primesc banii inapoi daca returnez un produs?

  • Termenul legal de returnare bani este de 14 zile. Mai multe informatii despre retur puteti gasi AICI.
    Inapoi

  • Pot folosi banii de pe urma unui produs returnat pentru a face o noua comanda??

  • Da.
    Inapoi

  • Preturile sunt negociabile?

  • Preturile afisate pe site-ul nostru sunt fixe. Reducerile se pot acorda doar in cazul unor comenzi mai mari de 8.000 de ron, in urma discutiei si validarii de catre un agent.
    Inapoi

  • Cum se comanda prin SEAP ?

  • Firma noastra este inscrisa in SEAP. Procedura complata pentru comanda SEAP gasiti AICI
    Inapoi

  • Cat timp este valabila o oferta?

  • Valabilitatea ofertelor noastre (indiferent de forma de transmitere: mail, proforma, etc) este de 3 zile.
    Inapoi