Modalitati de livrare:


  • Produsele comandate pot intra in posesia dumneavoastra astfel:
    - Curier Rapid, denumita si Livrare Standard - metoda standard de expediere prin unul dintre curierii cu acoperire nationala (GLS, Sameday, Fan Courier);
    - Transport paletizat - metoda standard de transport paletizat;
    - Transport paletizat Premium prin Pall-Ex - se poate percepe un cost suplimentar fata de transportul paletizat standard;
    - Livrare catre punctul de ridicare/showroom-ul din Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr 41, Sector 5, Bucuresti;
    - Locker GLS sau easybox Sameday.

Taxe de livrare


  • Comenzi cu valoare sub 100 lei
    Pentru comenzile cu o valoare totala mai mica de 100 lei, ne rezervam dreptul de a solicita plata in avans prin card online sau transfer bancar, inainte de procesarea si expedierea comenzii.
    Taxa pentru plata ramburs
    Pentru comenzile achitate prin metoda de plata „Ramburs la curier”, se aplica o taxa suplimentara de procesare a platii in valoare de 10 lei. Aceasta taxa va fi mentionata separat pe factura.

    Taxele de livrare sunt afisate la finalul procesului de cumparare, dupa alegerea produselor si a optiunilor de livrare. Nu se pot afisa inainte, intrucat acestea pot varia in functie de cosul de cumparaturi si optiunile finale ale clientului.
    Puteti opta pentru ridicarea comenzii din showroom-ul nostru situat in Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 41, Sector 5, Bucuresti.
    Pentru serviciul de ridicare a produselor din showroom se aplica o taxa care acopera costurile de transport al produselor din depozitele secundare ale Vanzatorului si ale colaboratorilor sai catre punctul de ridicare, ambalarea si pregatirea comenzii.
    Taxa variaza in functie de numarul de produse din comanda, de la minim 2.99 lei si pana la maxim 14.95 lei, astfel: 1 produs (2.99 lei), 2 produse (5.98 lei), 3 produse (8.97 lei), 4 produse (11.96 lei), 5 produse sau mai multe (14.95 lei). Numarul de produse se calculeaza ca numar de SKU-uri (modele) unice din comanda, evidentiate ca linii unice pe factura. Spre exemplu: la o comanda de 5 discuri identice se va achita o taxa de 2.99 lei. Aceasta taxa este specificata in procesul de comanda, se noteaza pe factura pe linie separata si include TVA.
    In showroom-ul Atelierul Tau exista produse expuse, insa acestea nu pot fi cumparate si ridicate direct de la raft. Pentru a ridica o comanda din showroom este necesar sa plasati o comanda conform modalitatilor prezentate in pagina produsului (online, telefonic sau prin email) si sa asteptati confirmarea faptului ca va puteti prezenta in showroom pentru a ridica produsele.
    AtelierulTau.ro este un magazin exclusiv online. Nu exista posibilitatea cumpararii directe (de la raft). Toate comenzile se inregistreaza in prealabil online, dupa care se proceseaza si se livreaza in functie de optiunea clientului.
    La punctul de ridicare din T. Vladimirescu exista o serie de produse expuse, care insa nu pot fi cumparate, ele au doar rol de expunere.

    Livrarea door-to-door se face la nivel national prin curier sau transport paletizat. Taxa de procesare in depozit si de livrare de baza este de 2399 lei si se aplica pe comanda. In cazul in care ati plasat mai multe comenzi, acestea nu se pot cumula, iar taxa se aplica pentru fiecare comanda in parte.

    In cazul produselor considerate agabaritice (greutate mai mare de 20kg, volum peste 0.2 mc sau o latura mai mare de 2 metri), peste taxa de livrare de baza se aplica o taxa suplimentara de livrare. Aceasta taxa apare la finalizarea comenzii si se calculeaza in functie de produsele din cos. In pagina produsului, la indicatia de livrare, se va specifica - Produs agabaritic, iar costul va fi detaliat in pagina de finalizare a comenzii.
    Pentru livrarea in showroom taxa de agabaritic nu se aplica, ci doar taxa de showroom.

    Astfel, cele 2 taxe agabaritice sunt:
    A) Taxa agabaritica de produs - se aplica la nivel de produs, pentru fiecare produs din comanda. Aceste produse pot fi expediate prin curier si pot fi achitate prin oricare dintre modalitatile de plata, inclusiv ramburs.
    Valoarea ei este de 46 lei si este aditiva peste taxa de baza pentru fiecare produs.
    B) Taxa agabaritica de livrare paletizata - se aplica la nivel de comanda, o singura data. Se aplica produselor care nu pot fi livrate prin curier (in special produse mari de agrogradina, produse care se manipuleaza la palet) sau comenzilor realizate din suficient de multe produse astfel incat sa fie paletizate (volum de minim 0.8 mc, indiferent de greutate). Aceasta taxa se aplica o singura data, indiferent de valoarea, greutatea sau volumul comenzii.
    Valoarea ei este de 116 lei si este aditiva peste taxa de baza, o singura data.
    Atentie: comenzile paletizate nu pot fi achitate ramburs, intrucat ele sunt trimise cu case de expeditii care nu au posibilitatea incasarii de bani. Acestea trebuie achitate in avans, prin card sau transfer bancar.

    Exceptii: nu toate produsele vor avea taxa agabaritica, chiar daca depasesc dimensiunile sau greutatile de mai sus. Pentru unele branduri sau serii de produse exista intelegeri cu producatorul sau importatorul, prin care acesta suporta taxa agabaritica in locul clientului. Asadar, doar daca exista mentiunea „Produs agabaritic” in pagina produsului, la sectiunea livrare, se va aplica o taxa suplimentara. Taxa de baza se aplica intotdeauna.

    Taxa maxima de livrare este 23.99 (taxa de baza) + 116 (taxa B de palet) = 139.99 lei TVA inclus. In cazul in care aveti mai mult de 4 colete cu taxa A, se va trece automat la taxa B, aceasta fiind maximul.

    In cazul in care plata nu poate fi facuta ramburs, veti fi anuntat de un operator. Nu exista posibilitatea blocarii, la realizarea comenzii, a alegerii de plata ramburs pentru comenzile agabaritice.

    Informatiile privind taxa agabaritica sunt calculate pe baza informatiilor existente in sistem. Uneori este posibil ca unele produse sa necesite o taxa agabaritica chiar daca nu este mentionata. In aceste cazuri rare veti fi contactat de un agent care va va explica situatia.


Timpi de livrare


  • Timpii de livrare pentru fiecare produs, in functie de metoda de livrare, sunt specificati in pagina produsului sau pot fi comunicati telefonic de un operator la solicitarea dumneavoastra.
    In cazul unei comenzi care contine mai multe produse, se considera ca timp de livrare al comenzii cel mai lung timp dintre timpii produselor din comanda.
    In mod normal, in reteaua de curierat, timpul de livrare este de 24-72 de ore de la expedierea coletului.
    Comunicarea informatiilor de livrare se face prin email-ul furnizat de client la realizarea comenzii.
    Comenzile se livreaza de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 - 17:00. Nu exista posibilitatea de a programa o livrare sau de a cunoaste in avans intervalul orar exact. Toate serviciile de livrare actuale functioneaza in intervalul Luni-Vineri, 09:00 - 17:00.
    In mod normal, dupa primirea email-ului cu AWB-ul coletului, comanda se va livra de catre curier in urmatoarea zi lucratoare, in intervalul 09:00 - 17:00.

Informatii de livrare


  • Corectitudinea informatiilor de livrare (adresa completa si corecta, cod postal, telefon de contact, email, date companie, date de facturare diferite etc.) reprezinta responsabilitatea clientului.
    Clientul se obliga sa furnizeze date de livrare complete si corecte.
    Vanzatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru probleme aparute ca urmare a unor informatii incorecte furnizate de client, voit sau nu, inclusiv de natura penala.
    Comenzile care ajung la adrese incomplete sau incorecte se returneaza automat la expeditor, astfel ca va rugam sa verificati cu atentie datele de livrare. Odata ce livrarea intra in proces de retur, aceasta nu mai poate fi reexpediata, fiind necesara inregistrarea unei noi comenzi pe site.
    In cazul in care livrarea nu se poate efectua din cauza datelor incorecte, magazinul isi rezerva dreptul de a solicita despagubiri sub forma taxelor de livrare tur-retur.

Siguranta


  • Coletele expediate sunt sigilate, asigurate si nu vor fi desfacute de catre curier.

Garantia produselor


  • Toate produsele beneficiaza de garantia oferita de producator. In general, sculele electrice beneficiaza de garantie timp de 2 ani pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice, garantia este de 1 an. Va recomandam sa consultati pagina produsului, unde informatiile despre garantie sunt afisate explicit.


Probleme aparute in timpul livrarii


  • Daca coletul nu ajunge la dumneavoastra in timpul specificat, va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii AICI.