Termeni si conditii - sumar:
TERMENI SI CONDITII
1.AtelierulTau - este denumirea comerciala a S.C. WUNDER HAFF S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, sector 6, Strada Pascani nr 3 Bl D6, Sc C, Etaj 1 Ap 23, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/5699/2010, cod unic de inregistrare fiscala RO27018590.
Legile in vigoare din Romania guverneaza responsabilitatile, termenii si conditiile, fara sa aiba efecte la nivel de principiu sau conflict legal. Ne rezervam dreptul de a opera modificari asupra acestor responsabilitati, termeni si conditii, in orice moment, fara sa anuntam.
AtelierulTau respecta si se conformeaza Legii privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, prin care sunt reglementate asigurarea securitatii retelelor si serviciilor de comunicatii electronice, confidentialitatea comunicarilor, conservarea datelor de trafic si de localizare, facturarea detaliata, pastrarea anonimatului utilizatorului apelat, baza de date a abonatilor, precum si comunicarile nesolicitate.
Legea stabileste conditiile specifice de garantare a dreptului la protectia vietii private in privinta prelucrarii datelor cu caracter personal in sectorul comunicatiilor electronice.
De asemenea, confidentialitatea comunicarilor transmise prin intermediul retelelor publice de comunicatii electronice si a serviciilor de comunicatii electronice destinate publicului, precum si confidentialitatea datelor de trafic aferente sunt garantate.
Inapoi
2. DEFINITII
Vanzator - AtelierulTau.ro
Cumparator/Client - persoana fizica/persoana juridica care isi face Cont si efectueaza o Comanda, indiferent de metoda de comunicare folosita: online, email, chat, telefonic.
Utilizator - persoana fizica/persoana juridica care intra pe site-ul AtelierulTau.ro
Site - magazinul online gazduit la adresa www.atelierultau.ro si subdomeniile acestuia.
Cont - sectiune din site compusa din adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului sa plaseze o Comanda. Contul contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia in Site. Utilizatorul are responsabilitatea sa se asigure ca informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte si complete, dar si actualizate in caz ca exista modificari.
Comanda - modalitate de comunicare intre Vanzator si Cumparator sub forma unui document electronic
Bunuri si servicii - orice produs sau serviciu listat pe Site care urmeaza sa fie furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Contract - Actul care guverneaza relatia dintre Cumparator si Vanzator
Contractul se considera incheiat in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul SMS a notificarii de expediere / pregatire spre ridicare a Comenzii. Emiterea automata a confirmarii de primire a Comenzii sau alte notificari si informari, elemente fiscale sau nefiscale, inclusiv factura sau factura proforma, indiferent de natura sau de suportul lor, NU inseamna incheierea contractului dintre Vanzator si Cumparator si prin urmare nu reprezinta nici o raspundere atat din partea Cumparatorului, cat si a Vanzatorului. Factura este livrata electronic (in cazul in care Cumparatorul a furnizat o adresa de email electronica) sau fizic (in cazul in care Cumparatorul a refuzat sa furnizeze o adresa de email electronica)
Vanzatorul are dreptul de a anula o Comanda plasata de catre Cumparator fara o notificare prealabila.
Informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea Bunurilor si Serviciilor de pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusive cu titlu de prezentare.
In acest sens, in cazul in care Cumparatorul sesizeaza diferente, produsul poate fi returnat, pe costul Vanzatorului, in urma unei cereri justificate din partea Cumparatorului.
In cazul vanzarii prin terti (Ex marketplace Emag) comenzile inregistrate de Vanzator se fac pe baza de cod de produs si/sau EAN. Descrierea produsului prezenta pe alte site-uri nu reprezinta responsabilitatea Vanzatorului, inclusiv denumirile si modul de facturare in cazul vanzarilor prin terti reprezinta datele primite de la terti, conform intelegerii acestora cu clientul final, responsabilitatea Vanzatorului fiind doar codul de comanda si/sau EAN care identifica in mod unic si legal produsului respectiv.
In cazul in care tertul trimite date gresite despre produse clientului, Vanzatorul ofera retunare gratuita a produselor. Returnarea valorii produselor se realizeaza prin intermediul platformei terte.
Ambalaj - Produsele vor fi livrate in ambalaj original al producatorului sau, in anumite cazuri, in ambalaj neutru marca Wunder Haff / Atelierul Tau. Ambalarea produselor in ambalaj neutru marca Wunder Haff / Atelierul Tau nu afecteaza calitatea, functionalitatea sau garantia produsului.
Inapoi
3. ACCEPTARE CONDITII
Termenii si Conditiile din acest document contin elemente obligatorii pentru orice utilizator AtelierulTau. Prin navigarea pe Site sau prin folosirea serviciilor oferite de AtelierulTau, sunteti de acord cu Termeni si conditii actuale, cat si cu orice termeni suplimentari, in functie de serviciul ales (cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora).
Utilizatorul va avea acces permanent la Termeni si Conditii pentru a putea fi consultati in orice moment.
AtelierulTau isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila. Este recomandata urmarirea periodica a acestora, pentru a fi la curent cu eventualele modificari.
In cazul in care nu sunteti de acord cu termenii si conditiile din acest document, va rugam sa parasiti site-ul www.atelierultau.ro si sa nu achizitionati serviciile noastre.
AtelierulTau isi rezerva dreptul de a modifica, adauga sau sterge in orice moment portiuni ale continutului afisat. AtelierulTau isi rezerva de asemenea dreptul de a restrictiona accesul la o parte sau la intregul sau continut.
Accesul neautorizat, indiferent de natura lui, la elemente care nu sunt publice ale site-ului www.atelierultau.ro reprezinta infractiune de acces neautorizat si va sanctionat conform legislatiei romane in vigoare.
Inapoi
4. RENUNTARE
Fara a limita in vreun fel mentiunile anterioare, trebuie sa admiteti ca AtelierulTau poate sa includa pagini de reclama si linkuri catre alte siteuri web si ca AtelierulTau nu are nici un fel de control asupra acestora si nu face nici un fel de reprezentare, de orice tip in legatura cu continutul sau cu gradul de adecvare al continutului acestor siteuri, iar dumneavoastra renuntati la orice plangere legata de acestea impotriva noastra in orice tara de jurisdictie. Exceptand forma care a fost clar specificata pe acest site, AtelierulTau, directorii, angajatii sau orice reprezentanti ai sai nu sunt responsabili de prejudiciile care ar putea sa decurga din sau sa apara in corelatie cu folosirea acestui site. Aceasta este o limitare clara a responsabilitatii care se aplica prejudiciilor de orice tip, inclusiv (fara exceptie) prejudicii compensatoare, directe, indirecte, care sunt o consecinta, pierderile de date, venit sau profit, pierderile sau prejudicierea proprietatilor sau pretentiile partilor terte.
Inapoi
5. DECLINARE GARANTII
AtelierulTau isi exprima in mod explicit declinarea oricarei garantii pe care un utilizator o poate invoca in urma folosirii serviciilor acestui Site. AtelierulTau nu ofera nicio garantie utilizatorilor referitoare la disponibilitatea serviciilor sale, corectitudinea informatiilor publicate sau securitatea serviciilor sale. De asemenea, AtelierulTau nu ofera nicio garantie in cazul oricaror consecinte care pot aparea (cauzate de nefunctionarea serviciilor, intarzierea informatiilor sau securitatea aplicatiilor sale).
Inapoi
6. PRELUCRARE DATE AtelierulTau colecteaza date in scopuri determinate, explicite si legitime.
Datele cu caracter personal colectate sunt adecvate, relevante si limitate la ceea ce e necesar in raport cu scopurile in care sunt prelucrate.
Conform legii, aveti urmatoarele drepturi:
- 6.1Dreptul la informare
Datele prelucrate de AtelierulTau sunt prelucrate in scopuri determinate, explicite si legitime. Colectam de la dumneavoastra informatii ca: nume, adrese de livrare si facturare, adresa de e-mail, numar de telefon, fisiere de tip cookie. Limitam tipul datelor colectate la ceea ce este strict necesar in raport cu scopul in care sunt prelucrate.
Aceste informatii sunt necesare pentru a putea emite facturi fiscale, pentru a realiza avize de marfa si de expediere, pentru a va putea prelua retururi de marfa sau pentru a opera intrari in service, pentru a va informa in legatura cu comenzile dumneavoastra si cu campaniile curente si viitoare ale companiei.
Datele sunt colectate in scopul respectarii obligatiilor legale carora ne supunem (obligativitatea facturarii comenzilor, intocmirii contractelor etc.).
AtelierulTau nu intentioneaza si nu va transfera datele dumneavostra catre alte entitati aflate in strainatate.
Datele dumneavoastra sunt stocate in conformitate cu prevederile legale. Datele colectate in scopuri contabile sunt stocate pe o perioada de minim 10 ani. Conturile de client sunt pastrate pe o perioada de 15 ani calculate de la ultima dumneavoastra activitate inregistrata, pentru a va asigura acces facil la informatii legate de produsele achizitionate si la piesele de schimb/consumabile necesare produselor dumneavoastra.
- 6.2 Dreptul la acces
Avem obligatia de a confirma cu privire la prelucrarea sau nu de date cu caracter personal ale dumneavoastra. Puteti adresa orice solicitare la adresa clienti@atelierultau.ro.
Aveti acces la datele dumneavoastra prelucrate de catre noi in sectiunea de cont client prin acces securizat bazat pe user si parola.
Accesul la datele dumneavoastra este gartuit, doar pentru solicitari repetate/suplimentare, se poate percepe o taxa rezonabila (bazata pe costuri).
- 6.3 Dreptul de rectificare a datelor
Respectam principiul exactitatii: datele colectate si prelucrate trebuie sa fie exacte. In acest context, luam masuri tehnice si organizatorice care sa vizeze: actualizarea datelor, rectificarea sau stergerea datelor inexacte, reducerea la minimum a riscului de erori, corectarea factorilor care duc la inexactitati in cazul prelucrarilor automate, rectificarea datelor inexacte, completarea datelor incomplete, inclusiv prin formularea unei declaratii suplimentare. Orice cerere de modificare poate fi formulata electronic la adresa clienti@atelierultau.ro Termenul maxim pentru primirea unui raspuns este de 30 de zile, iar in caz de refuz vom motiva explicit cauzele acestuia.
- 6.4 Dreptul la stergerea datelor
Datele dumneavoastra cu caracter personal se pot sterge la solicitarea dumneavoastra, de oricate ori acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care acestea au fost colectate, daca va retrageti consimtamantul, in cazul exercitarii dreptului la opozitie (daca nu exista motive legitime pentru prelucrare care sa prevaleze), daca datele au fost prelucrate ilegal.
- 6.5 Dreptul la restrictionarea prelucarii
Aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii daca se contesta exactitatea datelor, pentru o perioada care ne permite ca operator sa verificam exactitatea datelor in cauza, daca prelucrarea este ilegala, iar persoana vizata se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor, daca nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana vizata ni le solicita pentru o actiune in instanta, sau daca persoana vizata s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile noastre legitime ca operatori prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.
- 6.6 Dreptul la portabilitatea datelor
Aveti dreptul de a primi datele personale furnizate unui operator si de a le transmite unui alt operator. Nu implica stergerea datelor cu caracter personal din sistemul primului operator si presupune transmiterea directa (de la primul operator la al doilea operator) daca e fezabil din punct de vedere tehnic.
Pentru orice actiune sau cerere legata de Datele dumnevoastra personale puteti contacta responsabilul nostru cu GDPR astfel:
1. Prin e-mail la clienti@atelierultau.ro (aceasta este adresa dedicata, orice e-mail catre alta adresa NU va fi luat in considerare);
2. Prin cerere scrisa trimisa cu Posta sau Curier Rapid la adresa noastra, cu confirmare de primire;
De asemenea puteti folosi facilitatile automate oferite de AtelierulTau (adaugare si modificare date cont, dezabonare, etc.).
Respectam cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora catre terti si sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea Comenzii) si pentru informari comerciale cu privire la acest magazin. Nu incurajam SPAM-ul, nu furnizam adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu comercializam, nu oferim, nu facem schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulgam adresele de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.
Conform cerintelor Legiilor in vigoare pe teritoriul Romaniei si al Uniunii Europene pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, ( Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), AtelierulTau are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra sau o alta persoana. Scopul colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de dumneavoastra.
Scopurile si temeiurile prelucrarii
Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
a) Crearea si administrarea contului;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
d) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
e) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
f) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
g) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dumneavoastra cu privire la comenzile dumneavoastra sau la Bunurile si Serviciile oferite.
Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui Contract intre AtelierulTau si dumneavoastra. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.
Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dumneavoastra de Cumpararor, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi.
Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate.
PENTRU MARKETING
Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.); mesajul contine informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea "Cont/Cosul meu" sau sectiunea "Cont/Favorite" sau pentru care ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, inclusiv recomandari personalizate pe site-ul web si in smartphone. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dumneavoastra de cumparator (exemplu: produse vizualizate/adaugate in wishlist/achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dumneavoastra si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dumneavoastra si nu va afecteaza similar intr-o masura semnificativa.
Pentru functionarea programului ”Magazin de Incredere”, dupa efectuarea unei cumparaturi pe acest site, Compari.ro (Online Comparison Shopping Kft.1074 Budapesta, Rákóczi út 70-72, CUI: HU24868291, Reg.Comertului: 01-09-186759) va primi adresa de email a cumparatorului si denumirile comerciale ale produselor achizitionate.
Motivul transmiterii datelor: solicitarea si afisarea feedbackului cumparatorului. Datele trimise sunt gestionate si stocate de Online Comparison Kft in temeiul unui contract si respectand conditiile necesare protectiei datelor. Online Comparison Shopping Kft. detine statutul de persoana imputernicita.
In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dumneavoastra prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin trimiterea unei e-mail la clienti@atelierultau.ro .
In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dumneavoastra pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dumneavoastra fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dumneavoastra.
Dreptul de a va modifica si sterge datele detinute de AtelierulTau
AtelierulTau ofera utilizatorului dreptul de a modifica datele de contact pe care le-a inregistrat, unele aspectele de care este interesat, incluzand noile informatii despre produse si servicii lansate. De asemenea, Utilizatorul are dreptul sa ne solicite stergerea datelor in orice moment.
Securitatea datelor
Pentru confidentialitatea si securitatea datelor, inregistrarea si autentificarea pe Site implica o adresa de mail si o parola.
FEEDBACK
AtelierulTau ofera posibilitatea utilizatorilor Site-ului de a trimite comentarii, intrebari si sugestii. Orice informatie care este trimisa prin intermediul formularelor de contact va fi folosita tinand cont de dreptul la confidentialitate si la imagine al persoanelor.
Inapoi
7. CONFIDENTIALITATE SI MODIFICARI
Modificari ale politicii de confidentialitate
Daca consideram ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a va informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam si modul in care le utilizam. Daca aveti intrebari cu privire la politica noastra de confidentialitate va rugam sa ne scrieti.
Va multumim ca folositi serviciile noastre. Daca aveti intrebari referitoare la politica noastra de pastrare a confidentialitatii, contactati va rugam serviciul nostru pentru clienti, prin e-mail la clienti@atelierultau.ro
Ocazional, luam parte la programe de supraveghere, loialitate si altele similare.
Din motive legate de ameliorarea caracterului personal al serviciului nostru (spre exemplu, punerea la dispozitia dumneavoastra recomandari cat mai performante sau oferte speciale care credem ca v-ar putea interesa), se poate ca noi sa primim informatii despre dumneavoastra din alte surse si sa le adaugam informatiilor pe care le avem deja despre dumneavoastra. De asemenea, uneori primim informatii de la colaboratorii nostri sau din alte surse, astfel incat sa va putem livra mai usor urmatoarea comanda sau ca urmatoarea comunicare sa fie mai eficienta.
In cazul in care politica noastra de confidentialitate se modifica, schimbarile va vor fi anuntate fie prin comunicare directa cu dumneavoastra, fie vor fi postate pe siteul nostru web. Va vom anunta orice fel de astfel de modificare, inainte de a folosi vreo informatie despre dumneavoastra intr-un mod care nu a fost descris anterior in angajamentul nostru de confidentialitate. In momentul in care survine o astfel de schimbare, dumneavoastra veti putea alege daca doriti sau nu ca informatiile dumneavoastra sa fie folosite in noul mod.
Va putem contacta sa va anuntam noile noastre produse, schimbarile care apar pe web siteul nostru sau starile legate de parteneriatul nostru cu alte companii. Putem alege sa fiti indepartat de pe lista noastra de destinatari de e-mailuri, contactandu-ne la office@atelierultau.ro . Este posibil ca aceasta procedura poate sa dureze pana la 2 saptamani ca sa fie eficienta.
Prin inscrierea pe Site sau efectuarea unei Comenzi, consideram ca va dati acordul pentru utilizarea datelor dumneavoastra de contact in comunicarile folosite de AtelierulTau. Puteti refuza sa dati datele la o efectuare a Comenzii (adresa de mail, telefon).
AtelierulTau trimite comunicari constante clientilor, variind de la comunicari de livrari si informatii comanda la comunicari comerciale, folosind canale multiple.
Daca nu doriti sa fiti inclusi in comunicarile noastre va rugam sa adresati o cerere prin e-mail la clienti@atelierultau.ro. Ca urmare a cererii va vom elimina din baza noastra de date si de comunicari.
Inapoi
8. RETURNARE PRODUSE
Magazinul nostru respecta prevederile Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera cumparatorului persoana fizica (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor cumparate, si fara invocarea vreunui motiv, sa returneze produsele cumparate.
Momentan firma noastra desfasoara o campanie prin care am extins termenul in care se poate face retur la 30 de zile, in conditii specifice, pana la 31.12.2025.
Conditii suplimentare de retur intre 15 si 30 de zile:
a) produsul neutilizat sau utilizat usor (poate fi readus la forma initiala prin curatare atenta, fara elemente consumabile utilizate, fara utilizare in sarcina)
b) ambalaj complet si intact
c) termenul de solutionare se extinde cu aceeasi perioada (pana la 30 de zile), astfel perioada de analiza, retur bani si finalizare caz devine 30 de zile de la retur.
Conditiile de retur se extind si asupra persoanelor juridice care efectueaza comenzi prin intermediul site-ului AtlierulTau.ro. Nu se acorda retur persoanelor juridice care realizeaza comenzi in unor oferte speciale de conditii (pret, termen de livrare, termen de plata, etc), produse speciale care sunt aduse pe comanda, produse destinate revanzarii sau comenzi realizate prin intermediul platformei SEAP.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, urmand sa primeasca in termen de 14 zile (considerate de la data returnarii produsului catre AtelierulTau) contravaloarea Comenzii. Cererea de retur trebuie formulata pe suport durabil, fara echivoc, care sa ateste in mod clar si probatoriu, intentia de retur si detaliile necesare: date client si comanda, modalitate de retur, modalitate de retur bani. Metode uzuale:
- document semnat de Cumparator - trimis electronic - prin e-mail la clienti@atelierultau.ro;
- document semnat de Cumparator - trimis sau prin Posta - cu confirmare de primire;
Puteti descarca de pe site-ul nostru, folosind link-ul de la finalul paginii, un model optional de formular.
Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicitam acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului. Este necesara depunerea unei cereri pentru retur, ca prim pas, conform legislatiei in vigoare.
ATENTIE: Va rugam sa folositi doar adresa de mail mentionata mai sus: clienti@atelierultau.ro, orice comunicare la alta adresa de e-mail NU este luata in considerare pentru retururi !!! Dupa trimiterea cererii de retur veti primi un e-mail automat, cu un numar de inregistrare cerere. Daca nu primiti acest e-mail va rugam sa verificati daca ati trimis la adresa corecta.
In cazul in care in decurs de 14 zile de la trimiterea informatiilor despre retur (si implicit acceptarea returului) clientul nu furnizeaza un numar de AWB sau nu poate fi contactat prin metodele clasice (e-mail, telefon), vom considera ca s-a renuntat la intentia de retur. Pentru a continua procesul de retur clientul trebuie sa deschida un nou tichet. Tichetul vechi va fi inchis.
In mod uzual returul banilor se face prin cont bancar, fiind cea mai usoara si rapida metoda de plata. In cazul in care clientul nu detine cont bancar, va rugam sa solicitati expres o alta metoda de retur bani, conform legislatiei in vigoare. Metode uzuale: Pentru platile de la casierie se foloseste dispozitia de plata, clientul urmand sa se prezinta la o data stabilita pentru ridicarea banilor. Pentru mandat postal este nevoie de datele complete (adresa, date client). Nu putem sa ne asumam eventualele costuri si intarzieri determinate de o metoda speciala de retur (deplasari la Posta, costuri de mandat postal, intarzieri postale, etc).
Pentru toate cazurile de retur recomandam contul bancar.
In cazul in care produsele returnate sufera modificari, deteriorari, uzura, nu mai sunt complete sau au elemente ale setului de livrare deteriorate, conform legii in vigoare profesionistul are dreptul de a diminua valoarea sumei rambursate, in urma unei evluarii obiective a produsului returnat, evaluare care nu trebuie sa descurajeze cumparatorul de a fac retur.
Produsele returnate trebuie sa fie aceleasi care au fost primite, fara a fi inlocuite partial sau total, in aceeasi componenta a setului de livrare. In cazul in care cumparatorul incearca sa aduca prejudicii prin modificarea sau inclocuirea produselor livrate, total sau partial, suntem indreptatiti sa ne adresam autoritatilor competente si sa cerem daune. In cazul in care produsele sunt total sau partial inlocuite returul va fi refuzat.
Va atentionam ca elementele considerate consumabile (printre care cele mai intalnite, dar nu absolute, sunt: perii de carbon, accesorii de test, filtre si saci aspirator, filtre sistem de filtrare, mandrine si elemente de fixare mandrine, talpi de fixare materiale abrazive, capete si elemente de taiat si fixat, capete de trimmere si motocoare, fire de taiere, cutite de taiere), in eventualitatea in care sufera utilizare, trebuie schimbate in cazul unui retur si valoarea lor va fi scazuta din totalul sumei returnate. Pentru a evita deteriorarea elementelor consumabile in cazul in care doriti sa testati produsul si credeti ca o sa il returnati aveti grija sa afectati la minim sau deloc aceste elemente (testarea fara sarcina este cea mai uzuala).
Modelul de formular retur poate fi gasiti aici:
Formular
Inapoi
9. UTILIZARE PRODUSE
In cadrul returului este posibil ca valoarea returului sa fie redusa. Pentru a creste transparenta si a face lucrurile obiective va prezentam cateva dintre procedurile pe care evaluatorii AtelierulTau le stabilesc pentru a determina gradul de uzura ale produselor. Aceste metode sunt preluate din uzanta interna a industriei.
a. Consumabile: (inclusiv accesoriile sunt considerate consumabile, livrate separat sau impreuna cu alte produse, detasabile sau nedetasabile) sunt reprezentate de orice element care in urma folosirii normale se deterioreaza, urmand ca la un interval de timp sau utilizare sa fie inlocuit pentru a asigura functionarea corespunzatoare a produsului, ele nefiind proiectat sa functioneze pe intreaga perioada de viata a produsului. In mod uzual aici intra: filtre de orice natura, saci, perii de carbon, mandrine, tuburi aspirator, uleiuri, benzina, duze, etc. Odata folosite in sarcina consumabilele sunt considerate deteriorate 100% si urmeaza a fi distruse.
b. Produse (scule electrice cu motor electric):
0%-10% -> utilizare usoara: utilzare usoara, in sarcina sau fara sarcina. Interiorul produsului (mecanisme interne, interior) este intact, nu prezinta urme de uzura si folosire. Exteriorul poate prezenta urme usoare de zgariere pe suprafete fine si lucioase, ca rezultat ai manipularii si folosirii. Produsele nu au urme de material de lucru. Aspectul este similar cu al unui produs expus.
10%-15% -> utilizare medie: produsul a fost utilizat in sarcina, mecanismele interne prezinta urme de folosire, fara urme de material (perii utilizate, urme pe rotoare, urme de vaselina raspandit in mecanisme sunt considerate normale atata timp cat nu este prezent material de lucru / murdarie in acestea) sau afectare a mecanismelor interioare. Exteriorul pentru urme de utilizare pe toate zonele, inclusiv pe zonele dure sau care nu sunt in mod uzual expuse lucrului cu materialul de lucru.
15%-30% -> utilizare intensa: mecanismele interne sunt afectate atat de lucru, cat si de material si impuritati. Exteriorul prezinta urme de folosire intensa. Elemente de uzura interne si extene sunt evidente si nu pot fi remediate usor (aduse la forma initiala).
>30% -> produsul este utilizat la lucrari mari, perioade mari de timp (peste 10 zile) sau utilizare necorespunzatoare indiferent de timp. O parte din elemente sunt suficient de degradate incat, desi pot functiona in continuare se recomanda schimbarea lor. Elementele ce necesita inlocuire vor fi suportate integral (alaturi de manopera) de catre client si vor fi adunate suplimentar la valoarea gradului de utilizare.
NOTA: elementele de tip consumabil sau elementele care trebuie inlocuite (piese de schimb) sunt costuri aditive, independente care se adauga.
ATENTIE: Sculele cu motor termic, odata pornite, indiferent de utilizare intra la utilizare de minim 15% (peste care se adauga gradele de utilizare expuse mai sus), intrucat la o prima utilizare carburantul / ulei-ul inunda toate mecanismele, pornind procese ireversibile de degradare indiferent de utilizare (procese de imbatranire si oxidare), precum si costuri suplimentare de intretinere (chiar fara utilizare produsul trebuie mentinut la o anumita temperatura si umiditate, cu porniri periodice, schimbare ulei, un depozit nefiind echipat pentru asa ceva). Odata motorul termic inundat el trece intr-o alta stare, motiv pentru care sculele pe motor termin vin fara carburant si cu motorul intact. Doar in anumite cazuri imediat inainte de a fi livrare ele se pornesc pentru a testa functionalitatea lotului.
In cazul in care ambalajul (indiferent de forma lui, cutie de carton sau valiza de plastic / metal) este deteriorat sunt 2 cazuri:
3-4% din valoarea produsului: degradare medie, ca urmare a transportului produsului ambalat necorespunzator, atat prin Curier, cat si prin transport efectuat de Cumparator dintr-un loc in altul.
7% - degradare puternica: ambalajul a fost folosit , prezinta urme de ulitizare la interior si exterior, sau urme de murdarie, inclusiv urme de apa si mizerie. Prezinta zgarieturi pe suprafata, sau nu are toate elementele (inclusiv extra ambalaj de protectie, sau elemente de idenficare). In acest caz este inclusa si deterioararea ambalului prin scris (indiferent de natura lui, marker, pix, etc.) sau ambalare (scoci sau banda izolatoare, etc, care nu poate fi desprinsa fara sa rupa ambalajul)
ATENTIE: Aceste informatii sunt orientative. Ele pot fi completate cu observatii in functie de fiecare caz.
Costul de ambalaj deteriorat este aditiv, independent cu celelalte costuri de diminuare. (deteriorare, piese de schimb, consumabile, etc.)
Va rugam sa luati in considerare cele de mai sus atunci cand cumparati un produs cu gandul de a il testa si apoi doriti sa il returnati. Incercati sa utilizati produsul doar in gol.
Inapoi
10. GARANTIE PRODUSE
Toate produsele comercializate pe AtelierulTau sunt originale, certificate, conforme cu normele UE si benficiaza de garantie valabila.
NOTA: Conform legislatiei din Romania, garantia este responsabilitatea integrala a Vanzatorului, in acest caz AtelierulTau. Unii furnizori
ofera garantii suplimentare, care pot sa difere de garantia normala, legala. Aceste forme de garantii sunt in totalitate responsabilitatea acelui furnizor, tot ceea ce face AtelierulTau fiind sa transmita
mai departe anumite documente primite de la furnizori.
Orice garantie care are alte insemne decat cele ale AtelierulTau reprezinta garantie de producator. Daca nu puteti distinge intre
tipurile de garantii primite, va rugam sa ne scrieti un e-mail la clienti@atelierultau.ro si va vom explica pentru fiecare caz in parte.
De multe ori garantia de furnizor dubleaza garantia Vanzatorului, fara a afecta in nici un fel garantia legala. Clientul poate sa aleaga, daca considera ca
este mai util pentru el direct garantia furnizorului.
TOATE produsele vandute de AtelierulTau beneficiaza de garantie legala, de Vanzator, in baza facturii, indiferent ca ati primit sau nu garantia AtelierulTau.
Garantia AtelierulTau se recunoaste prin faptul ca nu are notat pe ea NICI O ALTA denumire de marca/brand/companie, in afara de datele Vanzatorului, SC Wunder Haff SRL.
Daca ati primit doar garantia de furnizor sau nu ati primit nici o garantie, acest lucru nu afecteaza in nici un fel dreptul la garantie legala, de Vanzator, care este valabila cu factura fiscala originala. Daca doriti garantia AtelierulTau in format fizic sau electronic va rugam sa faceti o cerere la clienti@atelierultau.ro
IMPORTANT: Daca alegeti sa reparati produsul in baza altei garantii decat celei de Vanzator, AtelierulTau nu isi asuma nici o responsabilitate cu privire la termenele de reparatie sau
alte conditii de reparatie.
Inceperea procesului de reparare se face conform legii, prin transmiterea, in scris, pe suport durabil, a unei instiintari privind lipsa de conformitate a
produslui (problema de garantie aparuta). Metodele acceptate sunt:
- prin e-mail, la adresa de e-mail
clienti@atelierultau.ro;
- prin cerere scrisa pe hartie, depusa la secretariat (depunere fizica sau prin Posta/Curier Rapid).
Termenul de solutionare este de maximum 15 zile calendaristice de la momentul instiintari.
Orice alt termen sau comunicare cu alta entitate diferita de AtelierulTau nu sunt luate in considerare (exemplu: daca mergeti la un service pentru a
executa reparatia pe baza garantiei de producator, si APOI va adresati AtelierulTau pentru garantie de Vanzator, dupa 10 zile, se considera ca
termenul de reparare de catre AtelierulTau se scurge de la data instiintari catre AtelierulTau, nu de cand ati mers la service-ul de producator).
Informatii Generale
Garantiile produselor vandute de AtelierulTau sunt asigurate de centre de service locale sau natioanale, dupa caz.
Majoritatea produselor au centre regionale si locale de service, garantia fiind valabila in toata reteaua de service,
indiferent de modalitatea sau locul de achizitie.
Durata garantiei este specificata in pagina produsului.
Pentru acelasi produs pot exista mai multe tipuri de certificate de garantie, in functie de furnizorul acelui produs.
In acest moment, urmatorii producatori ofera extragarantii, reprezentand perioade suplimentare peste garantia legala:
Makita, pentru produsele scule electrice. Pentru informatii suplimentare se acceseaza site-ul si materialele informative ale Makita Romania SRL. AtelierulTau.ro (si implicit compania Wunder Haff SRL) nu are nici o conventie cu Makita SRL privind aceasta campanie, este integral campania Makita Romania.
Bosch, pentru toate produsele electrice. Pentru informatii suplimentare se acceseaza site-ul si materialele informative ale Robert Bosch SRL. AtelierulTau.ro (si implicit compania Wunder Haff SRL) pune la dispozitie materiale informative sub forma de text, imagini si link-uri despre aceasta campanie. Campania este exclusiva companiei Robert Bosch SRL si in afara de materiale informative nu implica in nici o forma Wunder Haff SRL.
Pentru ambele campanii de extragarantii (makita si bosch) AtelierulTau.ro nu isi asuma nici o responsabilitate, orice actiune se desfasoara intre client si firma producatoare. Nu raspundem de procesul de inregistrare, eventualele probleme aparute sau de Termenii si Conditiile furnizorului. Nu oferim consultanta pentru inregistrare. Nu preluam produse pentru extra garantie.
Nu rapundem de refuzul producatorului de a nu extinde garantia. Cititi cu atentie termenii si conditiile campaniilor realizate de producatori.
In cazul in care aveti intrebari suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati. Va multumim!
INFORMATII DETALIATE
Garantia produselor
1. Perioada de garantie comerciala
Este in mod uzual de 1 an pentru persoane juridice si 2 ani pentru persoane fizice, insa exista cazuri si categorii de produse in care aceste perioade se modifica. Pentru a afla exact perioada de garantie va rugam sa consultati informatiile din pagina de produs.
2. Sfera de aplicare a garantiei
a) Prezenta garantie este valabila doar daca poate fi prezentata factura sau chitanta originala (cu indicarea datei cumpararii, numelui produsului si a Vanzatorului)
b) Prezenta garantie nu se aplica daca numarul de serie de pe produs a fost modificat, sters sau a devenit ilizibil.
c) Prezenta garantie nu acopera in niciun caz defectiunile rezultate in urma adaptarilor sau reglarilor realizate asupra produsului fara acordul scris, prealabil, al Vanzatorului.
d) in cazul in care este necesara repararea produsului, aceasta garantie se aplica numai daca produsul este livrat unitatii de service impreuna cu consumabile functionale. Acelasi regula se aplica si produselor compuse: seturi baterii/incarcatoare, seturi produse/standuri, etc.
In cazul produselor compuse se considera un singur produs in asamblul lui, inclusiv din punctul de vedere al sigurantei. Defectarea sau functionarea defectuasa a unei parti poate deteriora cealalta parte.
De asemenea utilizarea altei componente similare, duce la pierderea garantiei, intrucat aceste produse sunt facute doar sa mearga in tandem. (gen baterie-incarcator, folosirea altui incarator duce la tensiuni diferite de incarcare si va distruge bateria in timp, desi la primele incarcari va merge ok)
e) Produsul trebuie sa ne fie returnat ambalat corespunzator pentru a preveni deteriorarea in timpul transportului.
3. Prezenta garantie comerciala exclude in mod expres urmatoarele elemente:
a) Elementele consumabile desemnate ca atare de producator, atat cele aflate in componenta produselor, cat si cele vandute separat (exemplu: perii, accesorii, mandrine si elementele componente ale acestora, saci, filtre, talpi, etc). Garantia pentru aceste produse este garantia specifica consumabilelor, asa cum sunt ele reglementate de legile din Romania. Informatii complete si specifice se gasesc in informatiile furnizate de furnizor, pe manuale tehnice si pe site-urile oficiale ale furnizorilor.
Pentru informatii complete va rugam sa consultati aceste surse;
b) Echipamentele prezentate in service fara consumabile;
c) Intretinerea periodica sau inlocuirea elementelor consumabile specificate in manualul de utilizare, precum si reparatia sau inlocuirea pieselor datorita uzurii normale;
d) Deteriorari ale produsului sau defecte de calitate care se dovedesc ca au survenit in urma utilizarii unor consumabile a caror calitate nu o putem controla si nu este indicata si recunoscuta de producatorul produsului;
e) Deteriorari cauzate de utilizari abuzive sau necorespunzatoare ale produsului. Utilizarea trebuie sa fie corespunzatoare celei descrise in manualul de utilizare;
g) Orice defectiune cauzata de nerespectarea instructiunilor furnizate de producator legate de procedurile corecte de intretinere care trebuie aplicate pentru produs;
f) Instalarea sau utilizarea produsului intr-un mod neadecvat standardelor tehnice, juridice, sau de securitate aflate in vigoare in tara in care este utilizat;
g) Deteriorari cauzate de reparatii efectuate de personalul unui service neautorizat sau de clientul insusi;
h) Deteriorari de transport provocate de ambalarea neadecvata sau incorecta (va sugeram sa pastrati ambalajul original pentru expedierea produsului in eventualitatea necesitatii de a transporta echipamentul din orice motiv). Va rugam sa acordati atentie sculelor cu motor termic, care in functie de anotimp necesita depozitare speciala;
i) Deteriorari accidentale si deteriorari provocate de fulgere, apa, foc, fluctuatii in alimentarea cu energie electrica, ventilare neadecvata sau orice alta cauza pe care Brother nu o poate controla in mod rezonabil.
3. GARANTIE PRODUSE
a) In cazul persoanelor juridice garantia si toate elementele care tin de garantie (transport, timpi de reparare, inlocuire produse, evaluare, costuri suplimentare, etc) sunt asigurate in mod DIRECT si ABSOLUT de service-ul indicat pe garantie.
AtelierulTau nu intermediaza in nici un fel relatia de garantie sau service in cazul persoanelor juridice.
b) In cazul persoanelor fizice, clientul poate apela la AtelierulTau pentru benficiul garantiei, insa recomandarea noastra este sa apeleze direct service-ul intrucat procedura este mai rapida si mai eficienta. Va rugam sa luati in considerare ca aceasta este cea mai rapida metoda, in cazul altor metode timpul poate creste cu 5-7 zile.
In cazul in care clientul nu doreste sa apeleze direct service-ul, atunci acesta va deschide un tichet de garantie prin e-mail la clienti@atelierultau.ro, va primi un numar de inregistrare
si indicatii despre cum se va proceda mai departe. Nu se accepta cereri de garantie fara deschiderea prealabila a unui tichet.
Procedura de garantie in cazul persoanelor fizice este realizata conform normelor legale in vigoare.
NOTA:
Aceasta garantie comerciala nu va ingradeste nici un drept, privind lipsa de conformitate si viciile ascunse, conferit de Legea 449/2003, OG 21/1992, Codul Civil si drepturile Clientului in raport cu Vanzatorul rezultate din contractul lor de vanzare/cumparare.
ATENTIE: pentru a demara procesul de service garantie este necesar sa deschideti un tichet, prin trimiterea unui e-mail la clienti@atelierultau.ro.
Acest tichet reprezinta dovada de cerere garantie si intrare in service, unde sunt trecute si analizate toate informatiile necesare (descriere defect produs, stare, documente necesare, informatii logistice, solutie service).
Fara acest tichet cererea nu poate fi luata in considerare, iar orice trimitere care nu respecta cerintele va fi respinsa.
In cazul in care nu aveti e-mail puteti sa trimiteti cererea de pe adresa de e-mail a altei persoane (cu conditia sa urmariti raspunsurile) sau in cazuri extreme puteti face o cerere scrisa trimisa prin Curier Rapid cu confirmare de primire.
Inapoi
11. Livrare si taxe de livrare
12. REZERVARE PRODUSE
ATENTIE: preturile si conditiile din vechea comanda se anuleaza si vor fi valabile preturile si conditiile la momentul realizarii noii comenzi.
In cazul platii prin proforme, produsele se rezerva 3 zile lucratoare, din ziua emiterii proformei, timp in care trebuia achitata proforma. Daca dupa 3 zile nu se face plata, Comanda se va anula, fara posibilitate de reactivare.
Pentru clientii care nu vor sau nu pot sa furnizeze un e-mail valid, AtelierulTau nu poate face automat informarea, iar data revervarii de produse va fi calculata din ziua emiterii facturii inclusiv, si va fi de 3 zile.
Clientul poate afla in ce stadiu este Comanda sunand la unul dintre numerele de telefon valide. Nu ne asumam informarea datei de livrarea daca clientul nu vrea/nu poate sa furnizeze o adresa de e-mail valida.
Inapoi
13. COMENZI PLATITE IN AVANS si PROFORME
Valabilitatea proformelor este de 3 zile calendaristice (72 de ore). Conditiile din proforma (pret, livrare, stoc, etc) sunt valabila doar pentru aceasta perioada.
Daca plata este INREGISTRATA (confirmata primirea sumei in conturile Wunder Haff. viteza transferului bancar este in sarcina clientului si a colaboratorilor de plati pe care acesta ii alege, iar inregistrarea platii este momentul in care contul Wunder Haff SRL este alimentat cu suma de bani) dupa cele 72 de ore calendaristice si statusul produselor se modifica (pret, termen de livrare, etc) clientul va fi instiintat de noile conditii si o noua proforma se va emite daca modificarile o impun.
In cazul in care o comanda achitata in avans (proforma, cont bancar, card, plata cash in avans) nu este ridicata in termen/ (expediata si returnata fara receptie), atunci, dupa instiintarea clientului ea poate fi retrimisa. Daca clientul este raspunzator pentru nereceptionarea comenzii o taxa de livrare suplimentara poate fi emisa.
Daca clientul nu mai doreste comanda achitata in avans si care deja a fost expediata, atunci banii se pot returna integral sau partial (partial in cazul in care nelivrarea comenzii a determinat un prejudiciu pentru Vanzator), DAR doar dupa ce comanda ajunge inapoi in depozitul Vanzatorului, in termen de maxim 30 zile de la receptia comenzii in depozit.
In cazuri speciale ale pierderii comenzii sau deteriorarii in timpul transportului, daca ea face obiectul unei comenzi achitate in avans, atunci termenul de 30 zile se scurge de la confirmarea de la tert (transportator sau/si asigurator) a starii finalale a comenzii, cat si a solutiei finale privind exeditia (despagubire / refuz despagubire).
In cazul in care comanda platita in avans nu a fost expediata sau pregatita de ridicare si clientul a inregistrat o cerere de renuntare la comanda, atunci plata (totala sau partiala) se face in termen de 90 zile calendaristice de la inregistrarea cererii. In cazul in care comanda face obiectul unei comenzii speciale (comenzi externe, produse personalizate, etc.) si plata, integrala sau partiala, reprezinta un avans la comanda, atunci acesta nu va fi returnata.
In cazul persoanelor juridice TOATE platile de retur bani, indiferent de caz, se fac exclusiv in cont bancar.
In cazul renuntarii la comanda achitata in avans, Vanzatorul poate percepe o taxa daca exista costuri de procesare (costuri de procesare bancare, costuri de procesare comanda, costuri de procesare logistica)
Inapoi
14. DREPTURI DE AUTOR
AtelierulTau (inclusiv, dar fara a se limita la imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, elemente grafice, logo precum si alte date) este proprietatea AtelierulTau si a partenerilor si furnizorilor sai, fiind aparat de Legea dreptului de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Pe aceste considerente este absolut interzisa utilizarea acestor elemente fara acordul scris al AtelierulTau.
Inapoi
15. LIMITAREA RASPUNDERII
15.1 Termenii si conditiile de utilizare Atelierultau se pot modifica fara o avertizare prealabila. Facem eforturi ca toate campaniile de informare sa fie conforme cu oferta si conditiile site-ului, insa pot exista intarzieri in actualizarea informarilor din campaniile publicitare fata de conditiile oferite de site.
15.2 ATENTIE: Informatiile (text, imagine sau alta sursa de informatii) prezente pe Site sunt date cu titlu informativ si pot contine erori, informatile despre produse fiind primite de la furnizori si producatori si transmise mai departe clientului, iar AtelierulTau neavand posibilitatea de a verifica aceste informatii. Clientul are dreptul sa semnaleze aceste erori si sa primeasca inapoi contravaloarea Comenzii (fara nici o alta taxa) in cazul in care considera ca aceste erori au afectat starea finala a produsului. In cazul observarii unei erori in starea finala a produsului, Clientul este obligat sa semnaleze acest lucru prin e-mail la clienti@atelierultau.ro .
15.3 ATENTIE: Informatiile prezente pe pozele unor produse (ca serie de fabricatie, tara de provenienta, etc) sunt doar
informative. Ele nu reprezinta informatiile de pe produsul livrat, acestea putand varia (un produs poate fi produs in mai multe fabrici, localitate in mai multe tari, si prin urmare tara de fabricatie sa difere in functie de serie, la fel si seria de fabricatie, este diferita pentru orice produs). Prin urmare pozele si informatiile prezente sau deduse din poze (dimensiuni, culori, etc) nu reprezinta nici un angajament al Vanzatorului, ele fiind oferite cu titlu stric informativ.
Pentru pozele in cazul elementelor de tip consumabil sau piese de schimb, este posibil ca producatorul sa schimbe forma sau aspectul produsului, insa destinatia, utilicatea, calitatea si compatibilitatea produsului ramanand la fel. Intrucat produsele sunt destinate pentru consumabil sau piese de schimb producatorul nu face notificare de modificare produs, compatibilitatea acestuia fiind data nu de aspect sau forma, ci de potrivirea cu produsul mama caruia ii este destinat. Pozele au pur rol informativ, va rugam sa cititi cu atentie informatiile cu privire la compatibilitate.
ATENTIE in mod special la tara de fabricatie. NU este intotdeauna cea care apare in poze si AtelierulTau nu poate furniza cu certitudine locul de fabricatie al produsului.
15.4 Metoda de plata standard este plata in avans, prin card bancar sau proforma. Procesul de avizare a marfii (comanda furnizor, recepctie, colectare,
emitere documente, etc) incepe doar dupa confirmarea certa a platii.
Metoda de plata ramburs este o metoda de plata promotionala oferita de AtelierulTau clientilor sai. Clientii pot solicita la realizarea Comenzii, metoda de plata standard sau
metoda de plata promotionala (prin ramburs - cont colector). In cazul in care optiunea de plata promotionala prin ramburs nu este disponibila unei comenzi, AtelierulTau
va comunica acest lucru clientului si va oferi metodele de plata standard proforma (plata cu cardul sau prin banca). Selectia comenzilor care beneficiaza de plata
promotionala prin ramburs este realizata pe baza tipului de produse comandate sau valorii Comenzii.
Tipul de produse - sunt produse cu rulaj mic (sub 1 vanzare / lunar calculat pe o perioada relativa la ultimele 12 luni) a caror posibilitate de revanzare este redusa si pe care magazinul nu are posibilitatea de a le returna furnizorului in cazul in care clientul denunta unilateral contractul.
Comenzile peste 10.000 de ron valoare totala cu TVA sunt subiectul platii in avans.
Perioada promotiei de metoda livrare: 01.01.2017 - 31.12.2022 inclusiv.
Neavand posibilitatea tehnica de a integra aceste criterii online, iar o parte din informatii sunt confidentiale (viteze de vanzare a produselor), un operator va verifica si in caz de necesiteta a modificarii metodei de plata selectate de client va notifica clientul.
15.5 In cazul produselor receptionate de Client cu defect la primire, indiferent de natura lui, trebuie ca in decurs de 3 zile calendaristice de la data receptionarii produsului de
catre client sa se trimita o instiintare scrisa (prin e-mail sau alt suport durabil) catre AtelierulTau cu descrierea defectiunii observate. Dupa trecerea celor 3 zile,
acest tip de reclamatii (produs receptionat cu defect la primire) nu mai sunt luate in considerare, orice alta situatie intrand sub incidenta garantiei.
Acelasi termen (de 3 zile calendaristice), se aplica si in cazul altor situatii cu privire la livrare: produse lipsa, produse livrate gresit, lipsa documente, lipsa accesorii, produse deteriorate la transport, etc. Dupa expirarea celor 3 zile nu va mai putem ajuta.
Prin realizarea unei comenzi la AtelierulTau clientul isi asuma cunostinta si respectarea acestor termeni, inclusiv obligatia de a verifica Comanda la primire
In cazul produselor cu livrare din showroom AtelierulTau.ro, clientul isi asuma responsabilitatea de a verifica produsele la ridicare si de informa personalul de la receptie daca observa probleme de orice natura. Daca exista probleme cu produsul la ridicare, clientul este indreptatit sa ceara alt produs daca acesta este in stoc sau sa anuleze comanda fara nici un alt extracost.
In cazul in care clientul finalizeaza procesul de ridicare fara notificarea personalului atunci se considera ca produsul este conform, orice alta notificare intrand sun incidenta garantiei. AtelierulTau.ro nu isi asuma eventualele daune si reclamatii aparute dupa ce clientul a finalizat procesul de ridicare.
Procesul de ridicare se considera incheiat odata ce plata este facuta, iar clientul paraseste incinta showroom Atelierultau.ro
Notificarea se face: in scris, pe email la clienti@ateierultau.ro; in scris prin notarea direct pe factura; in scris, prin foaie de reclamatie cu numar de intrare; telefonic, la numerele de telefon oficial.
Toate aceste metode de notificare sunt arhivate si retinute pentru eventual dispute.
15.6 Raspunderea transportului apartine in intregime agentului care se ocupa de livrarea comenzilor (Curier Rapid). AtelierulTau nu isi asuma in nici un fel eventualele deteriorari ale produsului in urma transportului.
In cazul in care constatati sau credeti ca exista o problema cu coletul dumneavoastra, va rugam sa solicitati agentului care livreaza realizarea unui proces verbal de constatare. (poate fi facut pe o foaie simpla de hartie, cu numele si cu semnatura agentului si a dumneavoastra, cu descrierea situatiei, indiferent de caz).
Va rugam sa verificati cu atentie starea coletului si sa sesizati orice lucru care pare suspect.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Doar daca exista un proces verbal va putem ajuta in cazul unor probleme aparute ca urmare a transportului. Retineti ca un exemplar al procesului verbal ramane la dumneavoastra.
In cazul in care curierul refuza realizarea unui proces verbal de constatare, va rugam sa refuzati coletul si sa specificati acest lucru la motiv refuz: coletul era deteriorat sau exista suspiciunea de colet deteriorat.
Pentru plata ramburs, in conditiile pandemiei, achitarea rambursului, fara intocmirea unui proces verbal de colet cu probleme, este considerata de curier ca receptie a primirii fara probleme sau suspiciuni de problema.
Clientul este obligat de verificarea starii expeditiei si de receptia acesteia, si raspunzator de eventualele note facute intr-un proces verbal cu curierul.
15.7 In cazul comenzilor externe, comenzi speciale, produse speciale, AtelierulTau isi rezerva dreptul de a cere plata in avans (partial sau total) pentru contravaloarea Comenzii. Plata in avans se face inainte de plasarea Comenzii. In cazuri speciale, plata se poate face dupa ce produsul a ajuns in depozitul nostru. Comanda nu se livreaza/plaseaza decat dupa confirmarea platii.
Clientul trebuie sa confirme Comanda externa/speciala pe suport durabil (prin e-mail doar la comenzi@atelierultau.ro). In cazul in care nu exista confirmarea Comenzii externe/speciale, aceasta nu va fi plasata si in termen de 7 zile calendaristice comanda va fi automat anulata. Dupa ce se primeste confirmarea Comenzii externe/speciale de la client, se va trimite o factura proforma cu suma partiala sau totala a Comenzii, iar dupa achitarea acesteia Comanda se va plasa catre furnizor.
15.8 Lansarea unei comenzi pe AtelierulTau presupune doar comunivarea acesteia catre sistem, iar informatii suplimentare, disponibilitatea produselor si termenelor de livrare vor fi comunicate telefonic sau prin e-mail de catre operatorii AtelierulTau. Datele comunicate sunt estimative si se bazeaza pe o cunoastere istorica a traseelor si procedurilor AtelierulTau si a partenerilor.
15.9 Acceptarea Comenzii si incheierea contractului intre Vanzator si Cumparator se produce DOAR la emiterea AWB-ului de livrare (in cazul comenzilor livrate prin curier) sau a primirii SMS-ului de ridicare (in cazul comenzilor cu livrare la sediu) si sub nici o forma inainte de acest eveniment.
Marcarea "In stoc" / Diponibil imediat / Livrabil / x bucati disponibile, in stoc furnizor, Disponibil la comanda, etc", si orice alta informare cu privirea la starea stocului si a termenului de livrare are rol strict orientativ, nefiind informatie certa sau actualizata in timp real. Scopul acesteia este de a ajuta clientii sa filtreze produsele.
Marcajul "Disponibil la comanda" indica ca nu exista o sincronizare de stoc recenta (mai noua de 3 luni) si stocul trebuie verificat manual, urmand apoi a fi confirmat sau infirmat.
Informatiile despre stoc furnizor (stoc depozit, disponibil la comanda sau indisponibil), reprezinta ultima informatie cunoscuta in urma comunicarii primite de la furnizorul acelui produs. Vechimea acestei informatii poate varia de la cateva minute, in cazul actualizarilor automate, si pot merge la cateva luni in cazul actualizarilor manuale. Vanzatorul nu isi asuma nici o responsabilitate privind aceasta informatie, ea fiind transmisa pe baza actualizarilor primite de la terti.
Toate datele de livrare au caracter informativ si nu sunt certe. Informatiile oferite despre livrare, prin orice forma de comunicare, reprezinta o estimare bazata pe istoric si pe cunoasterea logistica a traseelor si a modalitatii de lucru a curierilor. Intr-un numar mic de cauze pot exista intarzieri, variind de la o zi lucratoare pana la peste 5 zile lucratoare, insa aceste cazuri sunt rare, in 2019 numarul lor fiind d aproximativ 2% dintre comenzi. Momentul din zi ales pentru livrare nu poate fi controlat (dimineata, dupa amiaza, pana in 17:00, etc), el fiind in responsabilitatea curierului. Coletul poate fi oricand livrat in decursul programului de lucru al curierului.
Informatiile cu privire la stoc sunt strict orientative si au rolul de a permite clientului sa isi faca o imagine de ansamblu. Conform ultimului studiu facut in 2020, acuratetea informatiilor este de 89%.
Stocul este confirmat cert la emiterea AWB-ul de livrare / ridicare si notificarea prin SMS a clientului, cand produsul este coletat, ori pentru a fi predat catre curier, ori pentru a fi ridicat de client. Clientul este notificat prin SMS ca comanda lui este pregatita de livrare.
"Livrabil, x bucati in stoc, ultima bucata" se refera la produsele care POT fi pe stocul nostru (intrucat actualizare site - gestiune este facuta electronic si astfel supusa intarzierilor si erorilor, inclusiv cele de scanare si inregistrare produse), iar celelalte statusuri se refera la produsele aflate in stocul furnizorilor, in depozite interne sau internatioanale. Informatiile despre stoc se actualizeaza de la cateva ore la cateva luni, in functie de produs si de comunicarile primite de la furnizori. In cazul in care produsele se afla in depozitele locale (din Romania, Bucuresti sau alte orase) sau internationale (Europa, Asia, etc) termenul de de ajungere a produsului la client (livrare Romania 1-2 zile + livrare internationala) poate creste pana la cateva luni, acest timp fiind determinat de tranzitul produsului. Informatiile cu privire la "stoc depozit furnizor" se bazeaza pe informarile primite perioadic de la furnizor, si aducerea la zi a acestora se face ori de cate ori furnizorul comunica statusul de stoc propriu.
In cazul in care pentru un produs nu se poate comunica un termen exact, indiferent de motiv, (chiar daca este vorba de saptamani sau luni), atunci comanda respectiva se va anula.
In cazul in care pentru un produs nu este pe stoc sau stocul a fost epuizat si nu poate fi reinoit, indiferent de motiv, atunci comanda respectiva se va anula.
Clientul poate vizualiza statusul comenzii sale in partea de "Administrare Comenzi" a contului de client.
15.11 Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.atelierultau.ro sunt disponibile in limita stocului promotional, iar preturile pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
15.12 Preturile produselor sunt cele afisate pe site. Comunicarile anterioare sau viitoare pot contine preturi diferite (in plus sau in minus) pentru ca pretul se modifica automat cand cand oferta din comunicare se finalizeaza sau incepe (in functie de perioada, de numarul de bucati promotionale, etc). Pretul de vanzare este cel din momentul inregistrarii Comenzii, indiferent de comunicarile de pret anterioare sau viitoare.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs daca pretul de vanzare este sub pretul de achizitie sau de a oferi clientului produsul in cauza la cel mai mic pret posibil din punct de vedere al legislatiei in vigoare (mai mare cu o unitate decat pretul de achizitie). Clientul va fi anuntat de situatia in cel mai scurt timp posibil.
15.13 Piesele de schimb, partile consumabile, sau partile supuse uzurii de utilizare nu sunt incluse in garantie. Printre altele, acumulatorii, periile, incarcatoarele, mandrinele sunt considerate piese de schimb si consumabile si nu beneficiaza de garantie, indiferent de modul de vanzare (separat sau incluse in alte produe)
AtelierulTau nu ofera consultanta tehnica pentru piesele de schimb, ci doar comerciala. Intreaga raspundere a alegerii pieselor, corespondentei cu produsul, montarea, utilizarea acestora, apartin clientului. Nu recomandam repararea si folosirea pieselor de catre persoane fara cunostinte tehnice si este indicat ca montarea sa se faca in service-uri specializate. Nu ne asumam raspunderea pentru problemele aparute ca urmare a montarii sau utilizarii defectuoase a pieselor de schimb.
Piesele de schimb se comanda EXCLUSIV pe baza de cod si a informatiilor prezente pe site-ul www.atelierultau.ro. Nu se comanda piese de schimb pe baza de caracteristici (dimensiuni, utilizare, etc). Informatiile despre piese sunt cele prezente pe site-ul nostru si sunt originale.
ATENTIE: nu va ghidati dupa alte site-uri sau informatii in afara de cele de pe site-ul nostru. Este posibil sa existe variante diferite pentru diverse tari, in functie de politica furnizorului oficial; pot exista variante si informatii mai vechi. Nu ne asumam sub nici o forma responsabilitatea pentru informatii despre piese (compatibilitate, dimensiuni, utilizare, montare, etc) in afara de cele prezente pe site-ul nostru, indiferent de sursa lor, singurele informatii valide sunt cele prezente pe Site (coduri, scheme, compatibilitati, preturi, mod de gasire a piesei potrivite). Site-ul atelierultau.ro nu furnizeaza informatii despre dimensiunea pieselor.
Pozele si elementele din pozele de pe site au rol informativ. Elementele din pozele de pe site (accesorii, consumabile, etc) pot exista sau nu in setul de livrare. Informatii despre setul de livrare se regasesc in descrierea produsului si campurile asociate (informatii text). Pozele pot contine elemente suplimentare sau lipsa pentru a prezenta o anumita facilitate, proces de montare, proces de utilzare, etc ale produsului in cauza. Setul de livrare este precizat in mod expres, la randul "Set de livrare" sau in cazuri rare direct in descriere. Orice alta informatie cu privire la setul de livrare, deductie, comparatie, etc nu este valida.
In cazul in care la un produs nu este prezent campul "set de livrare" atunci acest produs nu are un set de livrare, adica nu vine insotit de alte elemente demontabile suplimentare (accesorii, combustibil, piese de rezerva, cutii, baterii, incarcatori, etc), acestea trebuind achizitionate separat in functie de scopul utilizarii si de dorinta clientului.
Pentru pozele in cazul elementelor de tip consumabil sau piese de schimb, este posibil ca producatorul sa schimbe forma sau aspectul produsului, insa destinatia, utilicatea, calitatea si compatibilitatea produsului ramanand la fel. Intrucat produsele sunt destinate pentru consumabil sau piese de schimb producatorul nu face notificare de modificare produs, compatibilitatea acestuia fiind data nu de aspect sau forma, ci de potrivirea cu produsul mama caruia ii este destinat. Pozele au pur rol informativ, va rugam sa cititi cu atentie informatiile cu privire la compatibilitate.
15.14 Produsele se livreaza noi, in cutia originala, in aceeasi stare in cre au fost primite de la furnizori. Montarea produselor, alimentarea cu combustibil, alimentarea cu ulei-uri si alte substante, racordarea la reteua electrice, modul de utilizare, utilizarea elementelor de siguranta trebuie facute asa cum este exmplificat in cartea tehnica a produsului. AtelierulTau nu isi asuma responsabilitatea problemelor aparute ca urmate a nerespectarii conditiilor din cartile tehnice si de intructiuni, acest lucru revenind in totalitate clientului.
Accesoriile sunt considerate consumabile. Caracteristicile de utilizare si compatibilitate sunt specificate in pagina fiecarui accesoriu. ATENTIE: nu folositi accesoriile decat pentru utilizarea indicata, in caz contrar existand pericolul defectarii utizajului, uzarii premature a accesoriului si chiar punerea in pericol a sigurantei utilizatorului. Utilizati accesoriile asa cum este indicat si in cartea tehnica a utilajului, folosind toate echipamentele si masurile de protectie (maner suplimentar, aparatoare, casti de urechi, ochelari de protectie, haine speciale, etc).
Magazinul nostru nu isi asuma responsabilitatea situatiilor aparute ca urmare a utilizarii incorecte sau pe utilaje incompatibile a accesoriilor.
15.15 Conditiile legislative complete, actele normative si legile in vigoare, modificarile facute de-a lungul timpului, precum si toate informatiile cu privire la drepturile si responsabilitatile consumatorilor se gasesc pe site-ul ANPC, la link-ul:
Legislatie ANPC
Modelul de formular retur poate fi gasiti aici:
Formular
Inapoi
16. COOKIES
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (exemplu: Internet Explorer, Google Chrome, etc) si este complet "pasiv" (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).
Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta normala de navigare, cum ar fi cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.
In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor va afecta anumite functionalitati ale paginii web, cum ar fi posibilitatea de logare in cont sau posibilitatea trimiterii unei comenzi.
In cazul in care doriti totusi dezactivarea cookie-urilor, intelegand ca acest lucru va afecta semnificativ navigarea pe site si pe internet, puteti seta acest lucru in browserul dumneavoastra.
Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu vom mai putea tine cont de preferintele si interesele dumneavoastra, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului: categorii de produse si servicii.
Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor: retinerea parolelor.
Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode,functii de safe search).
Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor: limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.
Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics: cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (exemplu: prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
Cookieurile NU sunt virusi. Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.
Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:
Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.
Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browser-ul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (exemplu: o retea WiFi nesecurizata).
Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Daca un website nu solicita browser-ului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele si a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile cu scopul de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.
In afara cookie-urilor proprii necesare functionarii Site-ului, folosim serviciile urmatoarelor terte parti in scopul oferirii de functionalitati, pentru analiza si pentru publicitate. Este posibil ca aceste terte parti sa seteze si sa foloseasca cookie-uri si/sau tehnologii similare pe site-ul nostru, precum si pe website-uri si in aplicatii, altele decat site-ul www.atelierultau.ro.
Pentru mai multe detalii, consultati politicile de protectie a datelor precum si ghidurile de administrare a preferintelor utilizatorilor si posibilitatile de dezactivare oferite de companiile care gestioneaza aceste servicii, dupa caz.
Google Analytics Categorie: Analiza; Scop: Web analytic.
Info suplimentare
Google AdWords Categorie: Publicitate; Scop: Marketing si Remarketing.
Info suplimentare
RTB House Categorie: Publicitate; Scop: Marketing si Remarketing.
Facebook Categorie: Publicitate; Scop: Marketing si Remarketing.
Zopim Categorie: Comunicare; Scop: Comunicare prin chat in pagina web.
Inapoi
17. PRODUSE RESIGILATE
Sunt produse cu urme de utilizare, expuse, returnate de clienti, cu urme de transport, cu defecte minore:.
Starea produselor este specificata in pagina produsului, precum si termenul de garantie.
Pozele pot fi ale produsului resigilat sau ale produsului sigilat.
In cazul in care se constata situatii care nu sunt specificate in pagina produsului va rugam sa ne anuntati in cel mult 24 de ore de la primirea Comenzii.
Produse resigilate nu sunt considerate produse noi si prezinta urme de degradare, atat la ambalaj cat si la produsul propriu zis.
Stocul este in majoritatea cazurilor de 1 bucata.
Pentru un produs nou pot exista multiple instante de resigilate, fiecare cu pret si caracteristici de resigilat diferite.
Cand un resigilat se epuizeaza, produsul nu mai este activ pe site. Pot ramane active alte instante, cu preturi si caracteristici diferite.
Pretul produselor resigilate este stabilit in urma unor evaluari interne de catre operatorii AtelierulTau si difera de la caz la caz. Cateva exemple de reduceri: ambalaj deteriorat (intre 7% si 15% aplicat la pretul total al resigilatului), elemente consumabile deteriorate sau utilizate in sarcina (reducere 100% din valoarea elementului respectiv la pret de achizitie), grad de utilizare general, elemente necomsumabile (intre 5% si 50% din pretul total), probleme aspect, fara legatura cu functionalitatea (intre 5% si 7%).
Termenii si conditiile generale se aplica.
Inapoi
18. REVIEW-URI PRODUSE
Review-urile produselor sunt realizate de clienti, iar AtelierulTau nu isi asuma sub nici o forma informatiile de natura tehnica, set de livrare, detalii produs, mod de functionare, mod de utilizare, caracteristici, etc. prezentate de clienti in aceste descrieri. Intreaga opinie apartine exclusiv clientului si ea este prezentata ca atare de catre AtelierulTau.
Reviews-urile nu reprezinta pozitia oficiala AtelierulTau si nu angajeaza Atelierultau la nici o obligativitate sau responsabilitate cu privire la produsul prezentat.
Review-urile pot fi realizate de catre orice persoana, client sau nu AtelierulTau, din Romania sau orice alta tara.
Review-urile intra in mod automat dezactivate, urmand sa fie activate abia dupa ce sunt verificate.
Nu permitem utilizarea review-urilor in scopuri comerciale, personale sau discreditare, nu permitem folosirea unui limbaj licentios.
Review-urile trebuie sa se refere la produsele specifice.
Ne rezervam dreptul de a nu publica review-urile care nu respecta aceste reguli.
Inapoi
19. PRODUSE SPECIALE
Sunt produsele care au in codul de Comanda (codul aflat intre paranteze patrate, in pagina produsului, sub numele produsului: wh_limita_stoc, wh_lic) grupul de litere "WH". Sunt produse cu
status special pentru care facem urmatoarele precizari:
- stocul lor este limitat;
- sunt produse la preturi speciale generate de AtelierulTau, uneori unice;
- in cazul comenzilor cu mai multe bucati din acelasi reper, la pretul afisat pot fi livrare doar cele existente in stocul nostru; celelalte, daca sunt disponibile, pot fi vandute la alt pret;
- comenzile cu aceste produse pot fi anulate ca urmare a unor probleme legate de stocul propriu sau infrastructura proprie (erori de comunicatie, erori de gestiune fizica, distrugere sau avariere produse ca urmare a manipularii, furt).
Inapoi
20. SOLICITARI, RECLAMATII SI INFORMARI
Solicitarile si reclamatiile se trimit pe adresa de e-mail clienti@atelierultau.ro. Veti primi un e-mail de confirmare cu un numar de ordine. Raspunsul la solicitarile de orice natura si la reclamatii se face in maximum 30 de zile de la primire, existand un sistem de prioritizare in functie de tip si de urgenta.
Informarea clientilor cu privire la stadiul Comenzii (indiferent de natura si de sursa lor) se face in ordinea cronologica a inregistrarii comenzilor in Site si de informatiile primite de la terte parti (furnizori, coaboratori, curieri, etc), termenul putand varia de la cateva minute pana la maximum 30 zile.
Alternativ se poate depune o cerere scrisa la secretariat, la care se asemenea veti primi numar de inregistrare.
Va rugam sa luati in considerare ca DOAR aceste modalitati (email la clienti@atelierultau.ro sau cerere la secretariat) pentru depunerea reclamtiilor sunt valide, si orice alta forma nu va fi luata in considerare. De asemenea doar asa veti primi un numar de inregistrare, datat, si veti fi sigura ca exista confirmarea de inregistrare.
Inapoi
21. PRETURI PRODUSE
Preturile produselor sunt afisate excusiv in ron. Nu furnizam preturi in alta moneda.
Toti furnizorii AtelierulTau furnizeaza un pret de lista (sau pret recomandat de vanzare, pret de piata, etc) care reprezinta un pret estimativ pentru produsul respectiv furnizat de producator sau de cel care detine drepturile de marca/productie/import pentru produsul respectiv. El serveste ca referinta pentru a calcula discount-uri, preturi de achizitie, preturi speciale, conditii contractuale pentru clienti persoane juridice. El este folosit de asemenea in campaniile proprii de marketing ale furnizorului.AtelierulTau afiseaza acest pret; in cazul in care acest pret este furnizat in alta moneda decat RON, conversia se face la 4.6 RON/EURO, respectiv 4 RON/USD.
AtelierulTau poate practica preturi mai mari, mai mici sau egale cu pretul recomandat, in functie de politica comerciala proprie.
Site-ul poate afisa pretul de vanzare final si pretul de lista al furnizorului. De asemenea poate afisa diferenta intre pretul de lista si pretul de vanzare practicat de AtelierulTau.
AtelierulTau nu afiseaza reduceri promotionale, ci doar variatia de la pretul de lista.
Inapoi
Campanie Bosch: Pro DEALS
Cumpara orice produs din selectia Bosch Professional 18 V de scule electrice, scule de gradina, acumulatori, incarcatoare sau seturi de incarcare si primesti:
- GRATUIT un acumulator GBA 18 V, 4 Ah la comenzi mai mari de 1000 Lei (fara tva)
- GRATUIT un acumulator GBA 18 V, 4 Ah sau un acumulator ProCORE 18 V, 5.5 Ah la comenzi mai mari de 1750 lei (fara tva)
Cumpara orice produs din selectia Bosch Professional Aparate Masura si primesti:
- GRATUIT un acumulator ProCORE 18 V, 4 Ah la achizitionarea unui aparat de masura Bosch Professional 18 V
- GRATUIT un acumulator GBA 12 V, 2 Ah la achizitionarea unui aparat de masura Bosch Professional 12 V
- GRATUIT un acumulator BA 3.7 V 3 Ah XL sau BA 3.7 V 1 Ah la achizitionarea GMS 120-27
IMPORTANT: Premiul NU se va expedia in acelasi timp cu produsele comandate.
Pentru a revendica premiul trebuie sa urmezi pasii din descrierea produselor participante la campanie.
Campania Bosch Pro DEALS se desfasoara in perioada 01.09.2025 - 31.12.2025, in limita stocului disponibil.
Se aplica reguli si conditii.
Inapoi
Bosch Pro Tour 2025 si Atelierul Tau
1. Organizator, loc si data
Evenimentul„Bosch Pro Tour 2025 – Atelierul Tau” (denumit in continuare „Evenimentul”) face parte din caravana oficiala Bosch Pro Tour, organizata de Robert Bosch SRL.
Detalii complete sunt disponibile pe site-ul Bosch AICI.
Evenimentul are loc in data de 29 octombrie 2025, intre orele 10:00 si 14:00, la showroom-ul AtelierulTau.ro, situat in Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 41, Sector 5, Bucuresti.
Robert Bosch SRL este organizatorul principal, responsabil de activitatile de prezentare, demonstratii, testare, concursuri, food truck, cadouri, tombola si interactiunea cu participantii.
Wunder Haff SRL (detinatorul magazinului AtelierulTau.ro) este partener comercial oficial Bosch si asigura:
- spatiul de desfasurare al Evenimentului,
- gestionarea vanzarilor si aplicarea ofertelor speciale,
- publicarea catalogului si comunicarea campaniei comerciale aferente.
2. Participare si inscriere
Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat.
Participantii se pot inscrie in prealabil prin formularul disponibil pe site-ul AtelierulTau.ro.
Validarea participarii se face la sosirea in zona Bosch, prin completarea formularului de prezenta gestionat de reprezentantii Bosch Romania.
Bonusul de inscriere – Bosch Precision Set 42 buc. se ofera gratuit, 1 set/persoana, doar participantilor inscrisi si prezenti fizic la tot evenimentul, in limita stocului disponibil, la finalul evenimentului.
3. Desfasurarea Evenimentului
Evenimentul include:
👉 Bosch PRO Truck – showroom mobil cu demonstratii live si testare scule Bosch Professional;
👉 Corturi tematice (Lemn, Beton & Otel, Focus Trades & Hand Tools) cu prezentari, testari si mini-concursuri;
👉 Statii de testare si consultanta tehnica oferite de trainerii Bosch;
👉 Food truck oferit de Bosch România (mâncare și băuturi gratuite pentru participanti, in limita disponibilitatii);
👉 Tombola si cadouri oferite de Bosch Romania (in limita stocurilor, se aplica conditii suplimentare);
👉 Oferte comerciale speciale (in limita stocurilor), disponibile prin partenerul Wunder Haff SRL.
4. Perioada de valabilitate a ofertelor comerciale
Ofertele speciale pentru produsele Bosch Professional, comunicate cu ocazia Evenimentului Bosch Pro Truck, sunt valabile in perioada:
📅 27 octombrie – 3 noiembrie 2025.
Acestea fac parte din avanpremiera campaniei Black Friday 2025 Atelierul Tau.
Organizatorul comercial (Wunder Haff SRL) isi rezerva dreptul de a prelungi perioada acestor oferte si ulterior datei de 3 noiembrie 2025, in cadrul campaniei Black Friday 2025, conform conditiilor comerciale curente.
👉 Cadourile, tombolele, demonstratiile si alte beneficii oferite de Bosch Romania sunt disponibile exclusiv in ziua Evenimentului Bosch Pro Truck (29 octombrie 2025).
5. Responsabilitati si organizare
Robert Bosch SRL este responsabil pentru:
- organizarea evenimentului Bosch Pro Truck,
- demonstratiile si prezentarile tehnice,
- testarea echipamentelor,
- cadourile garantate si promoționale,
- tombola Bosch si premiul aferent,
- operarea food truck-ului si activitatile conexe.
Wunder Haff SRL este responsabil pentru:
- comercializarea produselor Bosch la preturi speciale,
- gestionarea comenzilor, facturarii si livrarilor,
- comunicarea si publicarea ofertelor comerciale,
- asigurarea spatiului si suportului logistic pentru desfasurarea Evenimentului.
6. Cadouri oferite de Bosch Romania
✔️ Cadou garantat pentru participanți
Bosch Precision Set 42 biti si accesorii pentru insurubare - Oferit de Bosch Romania tuturor participantilor prezenti fizic la Eveniment, in limita stocului disponibil, pe principiul „primul venit, primul servit”.
Cadoul se ridica la finalul evenimentului de la standul Bosch.
Sunt eligibili pentru a primi cadoul participantii care au asistat la eveniment in intregime (10-14).
✔️ Tombola Bosch Romania
Toti participantii prezenti fizic la eveniment intra automat in tombola Bosch, organizata si gestionata integral de Bosch Romania.
Premiu special:
Bosch GSR 12V-35 FC – Masina de gaurit si insurubat cu 2 acumulatori Li-Ion, 12 V, 3 Ah, 35 Nm, valiza speciala si accesorii.
Regulamentul tombolei este pus la dispozitie de Bosch Romania la standul Bosch, in ziua evenimentului.
✔️ Cadouri pentru achizitiile din ziua evenimentului
Participantii care cumpara produse Bosch in cadrul Evenimentului (facturate in data de 29 octombrie 2025) primesc cadouri oferite de Bosch Romania, in limita stocurilor disponibile, conform pragurilor:
Prag de achizitie (TVA inclus)
Cadou oferit de Bosch Romania
750 lei - Multitool Bosch
1.250 lei - Geanta textila pentru scule Bosch
2.000 lei - Boxa portabila JBL (Bosch Edition)
Conditii:
Cadourile sunt oferite exclusiv de Bosch Romania, in limita stocului disponibil;
Se aplica regula „primul venit, primul servit”;
Factura trebuie emisa si achitata in ziua evenimentului (29 octombrie 2025);
Clientii se vor prezenta cu factura la standul Bosch pentru ridicarea premiului;
Cadourile nu pot fi cumulate, schimbate sau preschimbate in bani;
Aceste beneficii sunt valabile doar in cadrul Evenimentului Bosch Pro Truck si nu se extind automat asupra campaniei Black Friday.
7. Catalogul de oferte
Catalogul complet de oferte Bosch Pro Tour 2025 – Atelierul Tau este disponibil exclusiv participantilor la eveniment (fizic sau online).
Acceseaza catalogul 👉 AICI.
8. Fotografiere si filmare
Evenimentul va fi fotografiat si filmat de catre Bosch Romania si Wunder Haff SRL.
Prin participare, fiecare participant isi exprima acordul ca imaginea sa sa poata fi utilizata de organizatori in scop de promovare a evenimentului si a activitatilor comerciale asociate, fara pretentii financiare.
Participantii pot realiza si distribui propriul continut foto-video respectand normele de siguranta si indicațiile personalului.
9. Parcare si acces
Nu sunt disponibile locuri de parcare pentru participanti.
Se recomanda utilizarea transportului in comun, taxiurilor sau serviciilor de ride-sharing.
10. Norme de siguranta
Pentru siguranta tuturor participantilor:
Testarea sculelor Bosch se face numai sub supravegherea reprezentantilor Bosch;
Participantii trebuie sa poarte echipament de protectie (ochelari, manusi, protectie auditiva);
Este interzisa participarea sub influenta alcoolului, drogurilor sau medicamentelor cu efect sedativ;
Este interzis accesul cu arme, recipiente de sticla, materiale inflamabile, animale sau articole pirotehnice;
Organizatorii isi rezerva dreptul de a refuza accesul persoanelor care nu respecta aceste reguli.
Norme de siguranta:
Fiti atenti, aveti grija de ceea ce faceti si procedati rational atunci cand lucrati cu o scula electrica. Nu folositi scula electrica atunci cand sunteti obositi sau va aflati sub influenta drogurilor, a alcoolului sau a medicamentelor. Un moment de neatentie in timpul utilizarii sculelor electrice poate duce la raniri grave.
Purtaţi echipament personal de protecţie. Purtaţi întotdeauna ochelari de protecţie. Purtarea echipamentului personal de protecţie, ca masca pentru praf, incaltaminte de siguranta antiderapanta, casca de protectie sau protectia auditiva, in functie de tipul si utilizarea sculei electrice, diminueaza riscul ranirilor.
Evitati o punere in funciiune involuntari. Inainte de a introduce stecherul in priza si/sau de a introduce acumulatorul in scula electrica, de a o ridica sau de a o transporta, asigurati‑va ca aceasta este oprita. Daca atunci cand transportati scula electrica tineti degetul pe intrerupator sau daca porniti scula electrica inainte de a o racorda la reteaua de curent, puteti provoca accidente.
Inainte de pornirea sculei electrice indepartati clestii de reglare sau cheile fixe din aceasta. O cheie sau un cleste atasat la o componenta rotativa a sculei electrice poate provoca raniri.
Nu va intindeti pentru a lucra cu scula electrica. Mentineti-va intotdeauna stabilitatea si echilibrul. Astfel veti putea controla mai bine scula electrica in situatii neasteptate.
Purtati imbracaminte adecvata. Nu purtati imbracaminte larga sau podoabe. Feriti parul, imbracamintea si manusile de piesele aflate in miscare. Imbracamintea larga, parul lung sau podoabele pot fi prinse in piesele aflate in miscare.
Daca pot fi montate echipamente de aspirare si colectare a prafului, asigurati‑va ca acestea sunt racordate si folosite in mod corect. Folosirea unei instalatii de aspirare a prafului poate duce la reducerea poluarii cu praf.
Nu suprasolicitati scula electrica. Folositi pentru executarea lucrarii dv. scula electrica destinata acelui scop. Cu scula electrica potrivita lucrati mai bine si mai sigur in domeniul de putere indicat.
Nu folositi scula electrica daca aceasta are intrerupatorul defect. O scula electrica ce nu mai poate fi pornita sau oprita este periculoasa si trebuie reparata.
Scoateti stecherul afara din priza si/sau indepartati acumulatorul, inainte de a executa reglaje, a schimba accesorii sau de a depozita sculele electrice. Aceasta măsura de prevedere impiedica pornirea involuntara a sculei electrice.
Folositi scula electrica, accesoriile, dispozitivele de lucru etc. conform instructiunilor primite de la organizatorii evenimentului, tinând cont de conditiile de lucru si de activitatea care trebuie desfasurata. Folosirea sculelor electrice in alt scop decat pentru utilizarile prevazute poate duce la situatii periculoase.
11. Date personale (GDPR)
Datele furnizate la inscriere sunt utilizate de Wunder Haff SRL si Robert Bosch SRL exclusiv pentru:
- organizarea Evenimentului si validarea participarii;
- comunicarea informayiilor despre oferte, produse si promotii asociate;
- transmiterea detaliilor privind catalogul si campaniile viitoare.
Datele nu vor fi transferate catre terti in scop comercial.
Participantii isi pot exercita drepturile GDPR trimitand o solicitare la clienti@atelierultau.ro sau direct catre Bosch Romania.
12. Limitarea raspunderii
Robert Bosch SRL este responsabil pentru activitatile non-comerciale: prezentari, testari, food truck, cadouri, tombola, demonstratii si premii.
Wunder Haff SRL este responsabil pentru activitatile comerciale: preturi, comenzi, facturare, livrari si gestionarea catalogului.
Organizatorii nu raspund pentru:
- epuizarea stocurilor de produse sau cadouri;
- modificarea ofertelor;
- incidente survenite in afara perimetrului evenimentului;
- utilizarea necorespunzatoare a sculelor testate.
Evenimentul poate fi modificat, reprogramat sau anulat; eventualele schimbari vor fi comunicate prin canalele oficiale AtelierulTau.ro.
13. Acceptarea conditiilor
Prin inscriere si participare, fiecare participant confirma ca:
- a citit si a inteles prezentul document;
- este de acord sa respecte toate condițiile si regulile mentionate;
- a luat la cunostinta Conditiile generale Wunder Haff SRL, disponibile AICI.
📩 Contact pentru informatii suplimentare:
clienti@atelierultau.ro
🔸 Toate cadourile, premiile si beneficiile oferite participantilor sau cumparatorilor in ziua evenimentului provin exclusiv de la Robert Bosch SRL. Ofertele comerciale comunicate in cadrul Bosch Pro Truck fac parte din campania Black Friday 2025 AtelierulTau.ro si pot fi disponibile si dupa 3 noiembrie 2025, conform deciziei comerciale a Wunder Haff SRL.
Inapoi
Anexa 1 – Termeni si conditii speciale: Campania "Black Friday 2025"
Ultima actualizare: 3 noiembrie 2025
1. Organizatorul campaniei
Campania promotionala "Black Friday 2025" este organizata de SC Wunder Haff SRL, cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 41, sector 5, denumita in continuare "Organizatorul". Campania se desfasoara prin intermediul site-ului www.atelierultau.ro.
2. Perioada de desfasurare
Campania are loc in perioada 27 octombrie – 18 noiembrie 2025, ora 10:00, si este structurata in doua etape:
- 👉 Avanpremiera Bosch Black Friday – o selectie de produse Bosch Professional, lansata pe 27 octombrie 2025;
- 👉 Black Friday Atelierul Tau – lansata pe 3 noiembrie 2025.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica perioada campaniei, cu informarea prealabila a clientilor pe site. Pe parcursul campaniei pot fi adaugate produse noi, reintroduse stocuri suplimentare sau extinse perioadele unor oferte, in functie de disponibilitate.
3. Produse participante
Promotiile sunt valabile exclusiv pentru produsele marcate cu eticheta "Black Friday" afisata pe pagina de produs. Pot fi utilizate si alte etichete:
- "CEL MAI MIC PRET DIN AN" – produsul se afla la cel mai mic pret din anul 2025;
- "TOP OFERTA BLACK FRIDAY" – selectie speciala de produse, determinata automat sau manual in functie de cererea si interesul clientilor.
Reducerile sunt calculate fata de pretul de referinta, respectiv cel mai mic pret de vanzare practicat in ultimele 30 de zile inainte de aplicarea reducerii, conform art. 331 din OUG 99/2000.
4. Conditii de participare
Campania este deschisa exclusiv persoanelor fizice si juridice care achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.atelierultau.ro, in scop de consum propriu, in perioada mentionata, cu respectarea Termenilor si Conditiilor generale AtelierulTau.ro.
Campania nu se aplica pentru:
- - achizitiile efectuate prin SEAP/SICAP;
- - revanzatori sau parteneri care cumpara in scop de revanzare;
- - comenzi corporate/B2B realizate prin canale dedicate;
- - produse comercializate prin marketplace-uri sau alte canale de distributie externe AtelierulTau.ro.
Campania este valabila numai pe teritoriul Romaniei si numai pentru comenzile plasate pe site-ul oficial AtelierulTau.ro.
5. Stocuri si disponibilitate
Produsele sunt disponibile in limita stocului existent. Adaugarea unui produs in cos nu garanteaza rezervarea acestuia pana la finalizarea comenzii. In cazul epuizarii stocului, Organizatorul nu este obligat sa suplimenteze cantitatile, dar poate introduce stocuri noi sau produse suplimentare in cadrul campaniei, fara notificare prealabila.
Imaginile produselor sunt cu titlu ilustrativ si pot contine diferente minore fata de produsul real.
6. Preturi si reduceri
Preturile si reducerile afisate sunt reale si aplicate in conformitate cu legislatia in vigoare. Acestea pot varia pe parcursul campaniei, in functie de stocuri, furnizori sau alte conditii comerciale.
In cazul in care un produs este afisat cu un pret evident eronat (de exemplu 0 lei sau o valoare disproportionata fata de cea reala), Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva, informand clientul si returnand integral eventualele sume achitate.
7. Livrare si retur
Termenele de livrare pot fi prelungite din cauza volumului crescut de comenzi. Retururile se realizeaza conform politicii standard disponibile pe site, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. Se aplica exceptiile prevazute la art. 16 din OUG 34/2014.
8. Limitari si abuzuri
Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula comenzile suspecte, plasate cu caracter abuziv (ex.: comenzi multiple pentru acelasi produs, revanzare, conturi duplicate etc.). Unele produse pot fi limitate la un numar maxim per client, mentionat explicit in cosul de cumparaturi.
9. Garantii si conformitate
Produsele achizitionate in cadrul campaniei beneficiaza de aceleasi garantii legale si comerciale ca in cazul achizitiilor obisnuite. Conditiile de garantie sunt disponibile pe site, in sectiunea dedicata fiecarui brand.
10. Protectia datelor personale
Datele colectate sunt prelucrate exclusiv pentru scopul desfasurarii campaniei si procesarii comenzilor, conform Politicii de Confidentialitate. Organizatorul respecta prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR).
11. Modificari si intreruperea campaniei
Organizatorul poate modifica, suspenda sau intrerupe campania din motive independente de vointa sa (probleme tehnice, erori de sistem, lipsa stoc etc.), cu informarea publica a clientilor.
12. Solutionarea disputelor
Orice disputa va fi solutionata pe cale amiabila. In caz contrar, competenta apartine instantelor din Romania. Clientii pot apela gratuit la solutionarea alternativa a litigiilor (SAL) prin platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Termeni si conditii speciale: Campania "ToolFest Atelierul Tau 2025"
Ultima actualizare: 18 noiembrie 2025
1. Organizatorul campaniei
Campania promotionala "ToolFest Atelierul Tau" este organizata de SC Wunder Haff SRL si este o continuare a campaniei "Black Friday 2025", cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 41, sector 5, denumita in continuare "Organizatorul". Campania se desfasoara prin intermediul site-ului www.atelierultau.ro .
2. Perioada de desfasurare
Campania are loc in perioada 18 noiembrie – 2 decembrie 2025, ora 10:00.
Fiind o continuare a campaniei "Black Friday 2025" se aplica Termenii si Conditiile campaniei "Black Friday 2025".