Mai simplu de atat nu se poate!
Pentru ca stim ca timpul costa bani, Bosch iti pune la dispozitie, GRATUIT, serviciul de expediere a sculei defecte direct la centrul de service Bosch prin serviciul de curierat Fan Courier, indiferent de localitatea de domiciliu.
Cum beneficiez de acest serviciu?
Urmezi pasii de mai jos:
- accesezi link-ul;
- completezi formularul, apesi butonul “Trimite Comanda”, descarci si tiparesti documentul de transport generat (AWB-ul);
- impachetezi produsul cat mai bine posibil, ideal in cutie de carton si banda adeziva;
- adaugi in colet documentele necesare (certificat de garantie, factura/bon fiscal in copie sau original, certificatul pentru extinderea garantiei primit pe e-mail (in cazul in care a fost solicitat);
- lipesti AWB-ul pe colet si astepti sa fii contactat de catre Fan Courier in vederea ridicarii coletului de la adresa solicitata;
- dupa ce este reparat, produsul va fi expediat catre tine tot prin Fan Courier.
Noteaza-ti numarul de AWB, pentru ca o sa ai nevoie de el in cazul in care vrei sa te asiguri ca a ajuns coletul la destinatie. Pentru orice intrebari legate de colet, te rugam sa contactezi Fan Courier.