Cum trimiti produsul la service de acasa? Valabil pentru sculele Bosch

Mai simplu de atat nu se poate!

Pentru ca stim ca timpul costa bani, Bosch iti pune la dispozitie, GRATUIT, serviciul de expediere a sculei defecte direct la centrul de service Bosch prin serviciul de curierat Fan Courier, indiferent de localitatea de domiciliu.

Cum beneficiez de acest serviciu?

Urmezi pasii de mai jos:

  • accesezi link-ul;
  • completezi formularul, apesi butonul “Trimite Comanda”, descarci si tiparesti documentul de transport generat (AWB-ul);
  • impachetezi produsul cat mai bine posibil, ideal in cutie de carton si banda adeziva;
  • adaugi in colet documentele necesare (certificat de garantie, factura/bon fiscal in copie sau original, certificatul pentru extinderea garantiei primit pe e-mail (in cazul in care a fost solicitat);
  • lipesti AWB-ul pe colet si astepti sa fii contactat de catre Fan Courier in vederea ridicarii coletului de la adresa solicitata;
  • dupa ce este reparat, produsul va fi expediat catre tine tot prin Fan Courier.

Noteaza-ti numarul de AWB, pentru ca o sa ai nevoie de el in cazul in care vrei sa te asiguri ca a ajuns coletul la destinatie. Pentru orice intrebari legate de colet, te rugam sa contactezi Fan Courier.